wtorek, 30 sierpnia 2011

Give in to me...


Wakacje już na półmetku, a ja ruszyłam na pierwszy etap jesiennego szału zakupowego. Już jutro postaram sie pokazać to co udało mi się upolować w poniedziałek i to co jutro kupię. Natomiast dzisiaj prezentuję zestaw z poniedziałku z wyprawy do sklepów.









Spodnie / Trousers- Lokalny sklep (Lokal shop)
Bokserka / Shirt- H&M
Sweterek / Sweater- Bershka
Baletki/ Shoes- BOTI
Torba / Bag- Prezent (Gift)
Pierścionek / Ring- Pull&Bear
Pasek / Belt- Lokalny sklep (Lokal Shop)
Bransoletki / Bracetet's- H&M

17 komentarzy:

  1. dziękuję bardzo za komentarz i odwiedziny:))

    ładnie wyglądasz, podoba mi się takie połączenie kolorów ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki bardzo. ;* fajne spodnie, właśnie dopadłam podobne i dzisiaj mi przyszly. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał ! świetna stylizacja ! ładny sweterek !

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spodnie i torba, ale wlasciwie to i reszta tez mi sie podoba! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna kolorystyka
    zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dziękuję ;)
    fajny blog , będę wpadać i mam nadzieję że ty na mój teeż :PP

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw! Zachwyca mnie w nim każdy element po kolei! ;)
    Torba jest mega,mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Like the dots on with the camel pants.
    kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki śliczny sweterek!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. śweetne spodnie! bardzo mi się podoba ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki, a sweterek to łup z jednej z wypraw na wyprzedaże;)

    OdpowiedzUsuń
  13. So adorable...that polka dot top is just right.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)