czwartek, 22 września 2011

Już jest!...

Jak już wspominałam wcześniej, szukałam nowej torby. Znalazłam jedną z Atmosphere i ja zamówiłam. Przyszła błyskawicznie, bo już po 3 dniach. Ma idealna wielkość, nie za dużą nie za małą, lecz w sam raz. Już niedługo postaram się pokazać jakiś zestaw z jej udziałem. A jak na razie zapowiadam autfit z wczoraj;d Kiedy świeciło słońce i było bardzo przyjemnie;) I oczywiście dorzucam parę zdjęć z inspiracji i piosenkę;p










Ostatnio przeglądając strony firm ze srebrem, na stronie Apartu wpadłam na kolekcje 'FunFun'. Jest niesamowita, to bransoletki z serii tych, których nigdy nie zdejmujesz, sama noszę takie dwie, jedna zakupiona na http://www.sylwiastyle.pl/ a druga kupiona na zwykłym stoisku z ręcznie robioną biżuterią w Ustroniu Morskim. Dlatego nabrałam chęci na jedną z nich;)  Samą kolekcję reklamuje oczywiście Anja Rubik;)

http://www.apart.pl/pl/srebro,c,kolekcje,fun_fun-srebro







źródło: weheartit

Uwielbiam ich<3<3




Piosenka pochodzi z filmu "Waiting for forever". Niebanalnej komedii romantycznej, polecam, z Rachel Bilson w roi głównej.

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajna torebka :)

    A co do Anki Rubik, no cóż cieszę się, że kobieta jest, ale jakoś tak specjalnie za nią nie przepadam :)

    pozdrawiam
    reesh.

    OdpowiedzUsuń
  2. love your new bag!so cute!!
    kisses=)

    http://lpbbymayal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna torebka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog i torba ;D
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie
    :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta torebka i ma piękny kolor <3
    Zdradź ile kosztowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wisiorek kupiłam w Aldo dawno dawno temu (jeszcze w liceum) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa torba ; )
    u mnie nowa notka : )

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna torebka!a bordo w modzie!
    pozdrawiaMademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuje :) będę wdzięczna jeśli też będziesz obserwowała mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo poluję na nią tylko, że w kolorze szarym! dobrze się sprawuje? chętnie dowiem się czy jest warta swojej ceny :)
    pozdrawiam, zapraszam i zachęcam do obserwowania :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna torba:) mi ostanio koleżanka przywiozła brązową troche innego fasonu :)
    Świetny blog obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie miałam ją zamówić, ale jednak nie.
    a co do mojej chustki, to jest w serduszka, a nie panterkę : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna torebka! Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. oo super torebka! bardzo mi sie podoba przez oryginalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)