niedziela, 20 listopada 2011

Exciting weekend;)

the mind asks a questions, 
the heart has the answers




Muszę przyznać, że ten weekend był wyjątkowo udany. W sobotę wreszcie zobaczyłam "Przed Świtem" a całą dzisiejsza niedzielę spędziłam w Warszawie.








Zaczynając od wyjazdu; pojechałam tam specjalnie po sukienkę na 100-dniówkę ... i kupiłam!!;) Jest prześliczna  czarna, koronkowa i na razie to byłoby na tyle, pokarze ją Wam jak przyjdzie na to odpowiedni moment. Teraz możecie zobaczyć tylko kopertówkę jaką do niej dobrałam, ten kolor jest niesamowity. No i oczywiście jak to ja, nie mogłam się oprzeć promocjom i nie tylko;)
Spódniczka- Pimkie ( -50%)
Buty- New Look (-50zł)
A reszta to dwie bokserki (H&M, New Look), bo tych nigdy za wiele, śliczny sweterek z bardzo wymownym napisem (New Look), spinki do włosów(H&M), paseczek(Pimkie) i rękawiczki (Cubus). I oczywiście zastrzyk czasopism.
Natomiast co do samego filmu, to muszę przyznać, że bardzo mi się podobał. Mimo, iż przeczytałam i obejrzałam wszystkie części, to nie należę do zagorzałych fanek Roberta Pattinsona, czy reszty tego "trójkąta", jednak ta cześć była świetna, śmiało mogę powiedzieć, że razem z pierwsza stały się według mnie najlepszymi.A suknia ślubna Belli 'powaliła' mnie na kolana, wyglądała fenomenalnie.






źródło: Google Grafika

Kocham ta piosenkę.

41 komentarzy:

  1. spódniczka, sukienka! Cuda! Chcę takie rękawiczki, ale całe szare ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek i spódniczka REWELACJA :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa, też chcę do kina na Przed Świtem!

    OdpowiedzUsuń
  4. film jest przecudowny :) tak mi się spodobał, że dzisiaj znowu lecę do kina :D pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też stanowczo nie należe do fanek Pattisona ale chyba z czystej ciekawości zobaczę sobie ten film;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm jeszcze nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy! a na przed świtem koniecznie muszę się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo na pewno sukienka jest śliczna , nie mogę się doczekać kiedy ja pokażesz !

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne zakupy, szczególnie podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też widziałam "zmierzch" ! wg mnie, rewelacyjne zakończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Inspiring blog!
    xo.
    http://fromhatstoheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję! I jak wrażenia ze Zmierzchu? ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie Zmierzch nie jarał nigdy, ale słyszałam same dobre opinie :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie tu u ciebie ;)
    zapraszam do mnie ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ju juz sie nie moge doczekać kiedy w końcu zobaczę "Zmierzch!!!":)

    rzeczy piekne kupiłaś:*:*:*:

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam:*:*:**:*:

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdania na temat tego filmu są bardzo podzielone ;)
    Wiesz, prowadzisz fantastycznego bloga ! Szalenie podoba mi się Twój nagłówek :) Obserwuję ! Jeżeli masz ochotę odwiedzać mnie częściej, również do tego zachęcam :) Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  17. I do feel too that we always have to follow our heart!

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję bardzo <3

    ojeju, ale fantastyczne rzeczy! ten sweter jest świetny, kopertówka także <3

    OdpowiedzUsuń
  19. dzięuję. :3 chciała bym zobaczyć 4 cz. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek jest po prostu doskonały!
    Pozdrawiam cieplutko i nie mogę się doczekać zdjęć sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sweterek! i jakie urocze rękawiczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Love that skirt!

    Fashion Cat
    www.myfashioncat.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcie brałam przypadkowe z neta, ale ta koszulka jest na allegro. Jedna z tańszych, bo z Japan Style. Sama nie wiem czy chcę zamówić akurat tą. Zobaczę za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  24. spódniczka jest prześliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny sweterek<3! tez miałam się wybrać na film ale moje koleżanki nie mają ochoty :/
    Ps.Świetny blog.

    Z chęcią bym Ci odpowiedziała na te pytania ale sama nie mam pojęcia i jak na razie nic nie wiem o tych naklejkach na pazurki bo jeszcze ich nie wypróbowałam. Jeśli już to zrobię na pewno na blogu o tym napisze. Sama jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja jeszcze nie ogladalam , musze sie wybrac :> sliczny sweterek i slodkie rekawiczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. anything is possible- cudowny sweterek! zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne ubrania. (: A filmu osobiście jeszcze nie widziałam, ale planuję się wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  29. muszę w końcu to obejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cieszę się, że zegarek Ci się podoba, bo akurat jest to prezent ode mnie :)
    Nie mogę się napatrzeć na ten sweterek i spódniczkę. Zakupy zdecydowanie Ci się udały!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zakupy! :) z koleżankami mam zamiar iść na to do kina. jestem bardzo ciekawa czy mi się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękujemy za komentarz i obserwowanie!! :)
    mi bardzo podobaja się rekawiczki i swteterek..
    mam nadzieję, że będziesz do nas wpadać, obserwujemy?
    Marti

    OdpowiedzUsuń
  33. Sweterek upolowałaś genialny ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudna jest ta spódniczka, bardzo mi się podoba. (: Też nie jestem nie wiadomo jak wielką fanką ani Roberta ani nawet Sagi Zmierzchu - filmowej czy książek. Przeczytałam wszystkie, widziałam wszystkie i podobają mi się, ale nie mam tej całej obsesji - to chyba dobrze. I faktycznie, suknia ślubna Belli jest nieziemska! <3

    obserwujemy? (:

    OdpowiedzUsuń
  35. sweter jest cudny!!;)

    właśnie każdy mi mówi, że wyglądam przynajmniej na 18 lat co mnie dobija, no ale cóż co zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten weekend, który teraz będzie czyli 3-4 grudnia. (:

    OdpowiedzUsuń
  37. Your blog is really nice madame! I like your style, just lovely. C: Hey, thanks for your great comment I was really pleased. If you like my blog, please follow it! It would be cool girl. ;)

    XX,
    ___________________________
    CHRISTINAKEY.blogspot.com
    ___________________________

    OdpowiedzUsuń
  38. tez musze sie wybrac na te film,ale nie wiem kiedy:(

    buziakI:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mmmm Zmierzch <3 Bardzo mi sie podobała ta część, a tobie?:) Mi to chyba najbardziej ze wszystkich.....

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)