wtorek, 27 grudnia 2011

Black dress...


Dzisiaj już zaczęłam swoje po świąteczne szaleństwo zakupowe i powiem Wam, że nawet nieźle mi poszło. Cześć pokażę Wam dzisiaj a resztę później;) A ta stylizacja jeszcze ze świąt, dlatego wybaczcie mi tą choinkę.Mimo, iż dopiero po świętach, przed nami sylwester (na którego sama nie wiem czy się wybiorę), wolne to i tak wszystko układa się okropnie, a ja mam coraz mniej czasu...











Sukienka/ Dress- Mohito
Szpilki/ Shoes- Tamaris
Sweterek/ Sweater- Top Secret
Pierścionek/ Ring- KappAhl
Bransoletki/ Bracelet- Apart, Yes, Sylwiastyle.pl


+ nowości 


Bluzka- Bershka %                                      Podkolanówki-  Reserved %

50 komentarzy:

  1. śliczna ta sukienka! czegos takiego szukam dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sukienka! Prosta, ale również kobieca. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa sukienka, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna sukienka - sweterek zamieniłabym na żakiet i byłoby idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka to czyste szaleństwo - niby prosta, ale ta wstawka białego dodaje elegancji - chcę taką!!! :D ale faktycznie - żakiet zamiast sweterka.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna sukienka :)
    zapraszam:
    http://watermelonspink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sukienka i fryzura :) co do sylwestra- ja w tym roku mam wyjątkowo dużo komplikacji, także też nie wiem czy nie zostaniemy z koleżankami w domu...

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest bardzo ciekawa... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest przecudowna!
    Jestem wielką fanką ocieplaczy na nogi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna sukienka, uwielbiam polaczenie czerni i bieli- proste i z klasą;)

    Dodalam komentarz na Twoim funpageu ale chyba nie chce sie wyswietlac;\

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna ta sukienka!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz cudowny blog, bardzo mi się podoba :)
    Poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  13. to ja cos zle robie bo nigdzie nie moge dodac ehh:(

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany, miałaś idealną choinkę!! I świetna sukienka! Ale pierwsze co rzuciło m isię w oczy to ta pięknie ozdobiona choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. achh, dziękuję. ładna sukienka, widzę, że faktycznie zakupy się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja sobie kupiłam dzisiaj portfel nowy z Wittchen`a, na nowy rok taki drogi prezencik sobie sprawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz świetnie~~!!:)

    koniecznie przywitaj nowy rok!:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna sukienka
    i świetne uczesanie

    OdpowiedzUsuń
  20. Klasa sama w sobie ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. love your dress!! Great white detail!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka !
    Pozdrawiam ;)

    mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obłędna sukienka, na Tobie znakomicie się prezentuje <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne rzeczy
    zapraszam na moje aukcje może znajdziesz coś dla siebie :)

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=19485575

    OdpowiedzUsuń
  25. prosto i elegancko :)
    zapraszam:
    http://gattme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. mała czarna sprawdza sie w każdej sytuacji:)

    OdpowiedzUsuń
  27. lakier z rossmanna w dodatku z tych tańszych :D

    OdpowiedzUsuń
  28. ładna sukienka :D Nowe, sylwestrowe wydanie, zapraszam. Życzę wspaniałego sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna ta sukienka :)

    Szczęśliwego Nowego Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwujemy ? ; )

    http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/

    Jak dodasz sie to daj komentarz ^^
    Zrewanżuję się ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajna sukienka :)
    jak to sie mówi - ładnemu we wszystkim ładnie :*

    OdpowiedzUsuń
  32. skad sukienka? GADAJ ;D
    bo muszę taka miec ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. mala czarna nigdy nie zawodzi (;

    szczescliwego nowego!
    www.jessicajersey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. sukienka rewelacja! wolę jednak wersję bez różowego sweterka ! :) Szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo bardzo bardzo mi się podoba! :)
    pozdrawiam, denzee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. kurcze, nawet nie zauwazylam ;D
    wybacz, sciagnelam okulary. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna sukienka!
    Bloga dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie http://styling-mousse.blogspot.com
    :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz!
    A bluzeczkę z flagą kupiłam w TK Maxx :)

    OdpowiedzUsuń
  39. sukienka prześliczna :D taka prosta, a przykuwa wzrok :) Dzięki za odwiedzenie mojego bloga :) Pozdrawiam i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna sukienka i super fryzurka :) bardzo ładnie wyglądasz ;)
    dziękuję za przemiłe komentarze i zapraszam do częstszych odwiedzin.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  41. Czarna sukienka będzie uniwersalna na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  42. Czerń doskonale się sprawdzi na różne wyjścia, piękna suknia.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)