poniedziałek, 19 maja 2014

Ain't it funny...

"Ain't it funny how a moment could just change your life 

And you don't want to face what's wrong or right 

Ain't it strange how fate can play a part 
In the story of your heart" 



Dreski? Czy od razu jestem "dresiarą"? Chyba tylko ta myśl nie pozwalała mi wyjść w nich na ulicę. Po znalezieniu odpowiednich, zdecydowałam się uderzyć w miasto w wyluzowanych spodniach. Są niesamowicie wygodne, mięciutkie i (co najlepsze) mają złotą nitkę hihi, a znalazłam je u Ynstynkt. Rewelacyjna stronka, którą odkryłam przez przypadek, a teraz polowa ich rzeczy zawróciła mi w głowie. Świetne wykonanie, modele i wzory, w swojej szafie posiadam już 3 elementy garderoby, od Ynstynkt
Oczywiście nie mogło zabraknąć nowości od Madeleine Jewellery! Matowego cudeńka jeszcze nie miałam. Do tego klasyczna biel z dwoma elektryzującymi akcentami: neon i czerwień ust! 



 

Pants- Ynstynkt; Shirt, Bag, Shoes- H&M; Jacket- Top Secret; Watch- Timex

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam białe marynarki, mój totalny must have <3 A szpilki powalają w tym połączeniu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19 maja, 2014

    szpilunie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie dresy są świetne! i pasują do wszystkiego! a w eleganckich zestawieniach też dają radę :) bardzo fajnie wyglądasz, takie "dresiary" mogę oglądać na każdym kroku, o ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNIE ZE SPORTOWYM DODATKIEM!

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądałaś :))
    Zapraszam również do mnie :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w twojej stylizacji ;p

    http://daria-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. swietnie wygladasz! u mnie dzis bardzo podobny zestaw haha :*

    OdpowiedzUsuń
  10. idealny zestaw<3 szukam wszędzie podobnych spodni:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę muszę kupić takie szpilki na lato, rewelacja!

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zastąpiłabym szpilki szarymi balerinami. Jakoś te buty nie pasują do niczego :-). Sresiki jednak świetne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny zestaw, mnie się właśnie podoba to że połączyłaś te spodnie ze szpilkami w dodatku w zupełnie kontrastowym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo wszystkim za miłe słowa, ostatnio staram się eksperymentować z niektórymi rzeczami i jak się okazuje nawet nawet mi to wychodzi ;) Też jestem tego zdania, że kontrast butów ciekawie się prezentuje ;)

      Usuń
  14. pasujeCi ta czerwień na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja - buty piękne, a spodnie wcale nie takie dresiarskie, jak mogłoby się wydawać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja!:)
    Żakiet- powalający!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie Ci z czerwienia na ustach.;)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam połączenie stylu sportowego z elegancją! szpilki do dresów - jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  19. to połaczenie jest idealne, uwielbiam łączenie spodni dresowych i eleganckiej góry- marynarki świetne

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz, a buty - uwielbiam! :)

    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny zestaw , świetna torba i buty:*)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyszło to połączenie dresów w koszulą:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Razem świetnie to wygląda :* nie pomyślałabym, że połączenie dresów i szpilek da taki efekt :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)