czwartek, 7 stycznia 2016

lakiero- mania #5 Cuccio...

 Pierwszy w Nowym Roku post z serii 'lakiero- mania Secret Garden' z moją sylwestrową i nie tylko propozycją manicuire od Cuccio. Chciałam Wam dzisiaj pokazać jeden z zestawów marki Cuccio, teraz w promocji, na stronie znajdziecie sam lakier -> klikamy tu. Jestem wielką fanką lakierów tej marki, intensywność kolorów i ich wybór jest zachwycający, a do tego według mnie mają najlepsze lakiery brokatowe! 
W dzisiejszej odsłonie 'lakiero mani' zestaw zmatowiony. Chciałam jeszcze bardziej uwydatnić delikatny błysk-  fioletowe drobinki, dlatego zmatowiłam piękny granat. Brokatowy fiolet to lakier transparentny z dużymi drobinkami i brokatem, malując nim paznokcie nie potrzebujemy lakieru bazowego. Co sądzicie o takim połączeniu? 
O lakierach Cuccio od strony technicznej pisałam już wcześniej, ale wspomnę jeszcze raz o pędzelkach, które są rewelacyjne, płaskie i szerokie, już jedna warstwa lakieru świetnie pokrywa całą płytkę. Granat bez matu zobaczycie już niedługo w nowych postach :) 
Który z prezentowanych dwóch zestawów Cuccio bardziej Wam się podobał? 
Poprzedni- klikamy











21 komentarzy:

  1. W ogóle nie znam tej firmy, ale zestawik całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam gorąco, świetnej jakości lakiery i genialne kolory. U mnie pojawiły się już kilka razy ☺
      Buziaki ;*

      Usuń
    2. a ja znam tą firmę ;) miło ją kojarzę ;) niestety ale maty nie sa w moim stylu ;)

      Usuń
  2. Cudne pazurki <3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt, choć ja nadal nie do końca jestem przekonana do matu :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie byłam i nadal ciężko mi się przestawić, ale fajnie to wygląda, w rzeczywistości lepiej. Szczególnie taki ciemny kolor przyjemnie się prezentuje ☺
      Buziaki ;*

      Usuń
  4. Wcześniej nie spotkałam się z tą firmą, ale wygląda to całkiem obiecująco. Podobają mi się takie matowe lakiery, stanowią fajny kontrast do takich brokatów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sa swietnie ! Mam jeden podobny tylko ze z maybelline i uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory!

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się matowe lakiery i ten tutaj jest przepiękny, ale niestety nie mogę mieć pomalowanych paznokci w pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny efekt końcowy, zwłaszcza ten jednolity kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dobrze połączenie barw, niestety z mojego doświadczenia wynika że matowe lakiery bardzo krótko są matowe

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba m się ten czarny matowy lakier:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)