sobota, 7 maja 2016

Lakiero- mania - Moyra...


Cześć dziewczęta!! Dzisiejsza odsłona lakierowego cyklu jest dosyć obszerna, a wszystko za sprawą magicznego, różowego pudełeczka prosto od Moyra! :)
W idealnie cukierkowym pudełeczku, na miękkiej gąbce znajdowało się osiem genialny odcieni lakierów do paznokci. Dlatego od razu przejdźmy do ich omówienia.

Był o mój pierwszy kontakt z produktami marki Moyra i jestem szczerze zaskoczona i zadowolona.
Buteleczka: bardzo skromna, delikatnie zaokrąglone prostokąty. Proste buteleczki, niczym specjalnym się nie wyróżniające, bardzo fajny akcent- nazwa serii na nakrętce ;)

Pędzelek: najważniejszy element. Bardzo przyjemny, dosyć płaski i szeroki. Ładnie zbiera lakier i szybko rozprowadza się nim produkt na paznokciu. Co ważniejsze, nie zamazuje powstałych już warstw, ani też nie ściąga lakieru.

Konsystencja: lakiery, są dosyć gęste, ale jak wiecie, dla mnie to bardzo dobrze ;) Aplikacja przechodziła bez zarzutów :)

W dzisiejszym wpisie, pokażę Wam kilka kolorków na paznokciach, a reszty wypatrujcie na fan pag-u i instagramie ;) Wymalowałam teraz te, które urzekły mnie od momentu otwarcia pudełeczka, holograficzny i Aqua jeans są bardzo oryginalne i naprawdę warte Naszych testów/ uwagi ;)

Podsumowując, firma Moyra to producent naprawdę godny Naszej uwagi. Gama kolorystyczna jest przeogromna, znajdziemy w niej lakiery holograficzne, piaskowe, pięknie błyszczące, matowe i wiele innych.










18 komentarzy:

  1. kolory zdecydowanie ladniej wygladaja na paznokciach niz w butelce

    OdpowiedzUsuń
  2. 316 i 352 - cudowne! Dawno nie widziałam takich wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładnie wyglądają na paznokciach, mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. florence i orange love boskie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno wybrałabym jakiś kolor dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląd butelki do mnie nie przemawia, ale ślicznie prezentują się na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Kochana, buteleczki nie są zachecające, ale kolorki i jakość naprawdę super. Dlatego szczerze polecam ☺☺

      Usuń
  7. Piaskowe lakiery to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się ten beżowy kameleon <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory przyciągają wzrok, mój faworyt to ten hologramowy :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory przyciągają wzrok, mój faworyt to ten hologramowy :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Ola Ty lakieromaniaczko :P!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę fajne lakiery! pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie https://camodja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne kolory, zwłaszcza ten matowy niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne kolory! dziękuje kochana za odwiedzinki i zapraszam ponownie :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)