wtorek, 12 września 2017

Czerwona, koronkowa midi...


Idealna sukienka na oficjalne wyjście, imprezę? Bardzo ciężko ją znaleźć, tym bardziej na przełomie lata i jesieni, albo już na okres samej jesieni. Ja mam zawsze problem, z długością rękawa, kolorem i tym co na nią założyć. Dlatego ratunkiem są dla mnie strony internetowe pełne palet kolorów i modeli.
Swoją głęboko czerwoną koronkową midi znalazłam na stronie Fashion MIA. Sklep, na stronie którego znajdzie niewyobrażalnie duży wybór sukienek i sukni na każdą okazję. Ja swoją mogę wykorzystać teraz, ale także i zimą, na święta będzie idealna.
Miękki i bardzo elastyczny model, a w długości jestem zakochana! Wprost idealna. Sukienka sama robi cały zestaw, dlatego postanowiłam zminimalizować jakiekolwiek dodatki, zdecydowałam się na minimalistyczny złoty naszyjnik i delikatną złoto czerwoną bransoletkę.
A Wy macie jakieś swoje preferencje jeśli chodzi o oficjalne/ koktajlowe sukienki jesienią? :)





 Sukienka Fashion MIA    Buty Reserved    Bransoletka Massimo Dutti 




6 komentarzy:

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)