piątek, 10 listopada 2017

SheIn wishlist looks...


Tworzyłam dla Was już nie jedną WISHLIST, tylko, że zawsze dotyczyły konkretnej kategorii, dzisiaj mam dla Was dwa zestawy wishlist, czyli pełny look zrobiony tylko na SheIn.
Jako pierwszy to coś bardzo prostego i typowego dla mnie. Dziewczęca, rozkloszowana spódniczka, do tego szary sweterek z ozdobnymi rękawami. Całość dopełnia karmelowo czarny płaszcz z czerwonym akcentem i czarne muszkieterki.

Całość znajdziecie tutaj:
Płaszcz--> SHEIN KLIK
Sweter--> SHEIN KLIK
Spódnica--> SHEIN KLIK
Kozaki--> SHEIN KLIK
Torebka--> SHEIN KLIK

Drugi zestaw, który z wielką chęcią przygarnęłabym do swojej szafy to połączenie spodni i oczywiście ciepłego, efektownego sweterka. Oczarowało mnie SheIn swetrami z ozdobnymi cekinami w rozmiarze XL :). Drugi zestaw to jedno z moich ulubionych połączeń- jeansy ze swetrem. Dobrałam do niego granatowy płaszcz i lakierowana torbę w cudownym odzieniu butelkowej zieleni. 


Całość znajdziecie tutaj:
Płaszcz--> SHEIN KLIK
Sweter--> SHEIN KLIK
Jeansy--> SHEIN KLIK
Botki--> SHEIN KLIK
Torebka--> SHEIN KLIK




 



4 komentarze:

  1. Kliknelam :) fajne zestawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kozaki za kolano :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestawienie :) pomagam i klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy, klik :)
    http://s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)