środa, 11 kwietnia 2018

11/04/2018



Ostatni 'ciepły' look na blogu. Szybka stylizacja w zabieganych dniach. Moje ulubione połączenie kolorystyczne - róż z szarością, do tego uwielbiana przeze mnie długość spódnicy.
Sweterek upolowany na Zaful - mega milusi w dotyku :) Spódniczka to jak już wiecie moje odkrycie Reserved - i to już nie jedno. Do tego, klasycznie - ulubione i najwygodniejsze botki w połączeniu z zamszową torebką workiem.








Spódnica Reserved    Sweter ZAFUL    Torba ZARA    Botki CCC 


3 komentarze:

  1. Cudowny look, urzekło mnie to połączenie kolorystyczne <3 . Z pewnością jest to ciekawa propozycja na wiosenną stylizację nawet odważyła bym się powiedzieć więcej inspiracja. Na bardziej oficjalne spotkania czy choćby nawet zastąpienie sweterka koszulą i żakietem takim jak można znaleźć w zoio. Co ty myślisz o takiej propozycji? Zresztą chciała bym w niej Ciebie zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy outfit!
    Ładny sweter ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zestaw :) Wydawałoby mi się, ze sweter nie za bardzo pasuje tak do spódnicy, a tu proszę ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)