niedziela, 9 grudnia 2018

Szaro biały zestaw


Dziewczyny czujecie już ten świąteczny klimat? Pierniczki upieczone? U mnie światełka i ozdoby już dawno świecą, a zaraz planuję kupować choinkę. A jak to u Was wygląda?
Dzisiejszy zestaw utrzymałam w delikatnej barwie szarości i bieli, z kontrastującymi dodatkami.
Biały płaszcz od SheIn widziałyście już wcześniej. Idealnie pasuje do spódnic, jak i sportowych zestawów, który pokazałam Wam w kilku stylizacjach wcześniej (dla tych, którzy nie pamiętają TUTAJ). Dobrałam do niego jeden z największych trendów tego sezonu, czyli zwierzęcy wzór i szarą, wełnianą spódnicę midi.




 Płaszcz SheIn    Spódnica Bluzka H&M    Torebka Ryłko    Botki Venezia 


12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne połączenie wzorów, piękna bluzka, ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne, oryginalne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe połączenie ze sobą wzorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta koszula, oglądałam ją w H&M! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny zestaw :)
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz , super koszula ;*
    https://xthy.blogspot.com/2018/12/shirt-leopard.html

    OdpowiedzUsuń
  7. what an amazing post dear, like it :)
    xoxo,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna marynareczka :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko piękne, bardzo fajne połaczenie ale te buty to ja bym kolorystycznie wymieniła :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się prezentujesz, super buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz jak bardzo elegancka nauczycielka. Bardzo Ci pasuje taki poważny, elegancki styl.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)