wtorek, 1 stycznia 2019

Pierwsza stylizacja 2019


 Cześć Kochani!! Witam Was już w nowym 2019 roku. Jak po zabawie? Sylwester udany? Dawajcie znać w komentarzach.
A dzisiejsza stylizacja jest idealna na taki dzień jak dzisiejszy. Wygodnie i na luzie. Duży, włochaty sweter w połączeniu z chyba najwygodniejszymi spodniami jakie można założyć, czyli getrami. Moje pochodzą z SheIn. Popularny już nie tylko w tym sezonie, ale również w poprzednich, motyw kraty, szarej kraty z mocnym lampasem na nogawkach. Idealne rozwiązanie do codziennego 'latania'. Do całości klasyczny karmelowy płaszcz, czyli moja największa miłość tej zimy. On pasuje naprawdę do wszystkiego.
Kochani, nawiązując jeszcze do początku roku. Widzieliście już na fanpag-u na facebooku filmik podsumowujący stylizacje 2018?? Jeśli nie to szybko nadrabiamy zaległości :) KLIK






Getry http://bit.ly/2QczwhK     Sweter H&M     Płaszcz Stradivarius    Buty Royal Fashion    Torebka Ryłko 

8 komentarzy:

  1. Świetnie się bawiłam na imprezie Sylwestrowej. Teraz dołożę wszelkich starań, aby ten rok był jeszcze lepszy niż poprzedni. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, wszystko ze sobą idealnie współgra. Mam bardzo podobne buty, które kupiłam w hurtowni butów damskich Sosimply.pl. Są bardzo wygodne i świetnie wyglądają w różnych stylizacjach, zarówno ze spodniami, jak i spódnicami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie kochana wyglądasz, życzę Tobie aby Nowy Rok przyniósł dla Ciebie wiele nowych pomysłów i abym mogła czerpać inspiracje do swoich codziennych inspiracji. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego Kasia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się buty! Najlepszego w nowym roku!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciepło się ubrać, to najważniejsze :) Serdecznie pozdrawiam wszystkich i zapraszam na moją stronę Teraz moda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny płaszcz i świetne getry! Doskonale wyglądasz!:)
    Szczęśliwego 2019!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!! I have the same sweater from 1st fluffy collection of H&M)))
    Very stylish outfit🌟 Happy NY!

    MY BLOG - Ms NatiKa | IG @MsNatiKa | YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)