wtorek, 5 marca 2019

Spodnie w brązową kratę


Kolejny post z tzw. 'szybką stylizacją'. Klasyczna, biała koszula, która sprawdza się zawsze i wszędzie i chyba u żadnej z Nas ich nie brakuje. Ja sama mam kilka w szafie i zawsze świetnie pasują czy do jeansów czy do stylizacji bardziej eleganckiej, wymagającej profesjonalizmu. 
Dzisiaj białą, lejącą koszulę połączyłam ze spodniami w brązową kratę od Elegrina. Spodnie mają wyższy stan, więc bez przeszkód mogłam wpuścić w nie koszulę, wiązanie w talii, subtelnie ją podkreśla. Do tego mój ukochany, ale to już pewnie zauważyłyście, płaszcz (pojawia się praktycznie non stop). W dodatkach postawiłam na lakierowane botki od BonPrix, które są bardzo, ale to naprwdę bardzo wygodne i kuferek Fiorelli.





Spodnie Elegrina    Koszula Mango    Płaszcz Stradivarius    Botki BonPrix    Torebka Fiorelli 

3 komentarze:

  1. Te spodnie bardzo fajnie na tobie wyglądają. A ja nie posiadam białej koszuli, nie mam nic białego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten płaszcz,a spodnie robią cała stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)