niedziela, 21 kwietnia 2019

Luźna sukienka w motyw węża



Cześć Kochani!! Jak się czujecie w Wielkanocną niedzielę? Zmieścicie jeszcze gdzieś kawałek serniczka? U mnie chyba już nigdzie taka wielka słodkość się nie zmieści. Muszę poczekać do jutra ;)
Cudowna, słoneczna pogoda pozwala Nam na zrzucenie cięższej odzieży wierzchniej, na rzecz katan z jeansu, lekkich i przewiewnych płaszczyków czy po prostu żakietów. W Radomiu święta również zapowiadały się i były niesamowicie słoneczne i przede wszystkim ciepłe, choć teraz pogoda uraczyła Nas deszczem.
Korzystając jednak z pięknej wiosennej pogody i wolnych dni, przygotowałam dla Was stylizację idealną na małą przejażdżkę.
Dosyć popularny motyw i przede wszystkim krój sukienki w skórę węża. Luźna, przewiewna sukienka, która pasuje i do szpilek i do trampek. Ja wykorzystałam białe mokasyny z ZARA. Moja pochodzi ze sklepu DressLily. Całość wykończyłam beżowym trenczem, który uwielbiam i nie wyobrażam sobie bez niego mojej szafy.
Życzę Wam wszystkim spokojnych i zdrowych Świąt Wielkiej nocy!!




 Sukienka DressLily    Płaszcz H&M    Mokasyny ZARA    Torebka Parfois


12 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz :) sukienka jest świetna ! Bardzo mi się podoba :)
    Obserwuję ! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta sukienka! Super look

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym roku wąż jest mega modny i ta sukienka jest super ;)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka. Podoba mi się print i kolorystyka. Płaszczyk idealnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)