wtorek, 23 lipca 2019

Kurta ze sztruksu na lato




 Cześć Kochani!Musicie mi wybaczyć małą częstotliwość publikowanych stylizacji, ale czasem przychodzi taki czas, że trzeba zwolnić i chwilę odpocząć. U mnie chyba teraz pojawiła się ta chwila.
Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją letnią, choć w 100% adekwatną do tegorocznego, polskiego lata, czyli tego trochę w kratkę.
Przyznam Wam, że uwielbiam te szorty! Upolowane w KiK i nie uwierzycie, ale zakochałam się nie tylko w kroju, ale przede wszystkim w składzie (mieszanka bawełny z lnem). Dobrałam do nich klasyczną, białą koszulę i kurteczkę -idealną alternatywę dla jeansu czy kardiganu - ze sztruksu. Mój model pochodzi z SheIn i znajdziecie go w wielu kolorach, naprawdę możecie przebierać. Ja zdecydowałam się na czerń, czysto ze względów funkcjonalności- bo przecież czerń pasuje do wszystkiego ;) Dosyć stonowaną stylizację wykończyłam musztardowymi sandałkami RoyalFashion i opaską! Opaski i muszelki zdecydowanie opanowały 'salony' w tym sezonie. A Wy co sądzicie o opaskach? Dostały się też do Waszych stylizacji? Dajcie znać w komentarzach :)





Dziewczyny na stronie SheIn robiąc teraz zakupy, wpiszcie kod Q3taje15 otrzymacie 15% rabatu !!! 


 Szorty KiK    Koszula Stradivarius    Kurtka SheIn    Sandałki RoyalFashion    
Torebka Mango    Opaska Alieexpress 

5 komentarzy:

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)