poniedziałek, 28 października 2019

Halloween is coming... pomarańczowy golf




Cześć Wszystkim! Pamiętacie, że już za chwilę Halloween? a zaraz święta? Ale ten czas leci, niesamowicie szybko. Ja przyznam, że czekam już na koniec raku, był dla mnie dosyć ciężki i chciałabym go zakończyć, a Wy macie jakieś przemyślenia na ten temat?
Ale najpierw Halloween, które obchodzę już od kilku lat. Wycinanie dyni i klimatyczne wieczory, to coś co naprawdę bardzo fajnie wpływa na samopoczucie- to po prosu świetna zabawa.
Dzisiejsza stylizacja idealnie pasuje właśnie do klimatu święta duchów, delikatnie mroczna i typowo jesienna! Cały look stworzyłam w KiK, a pomarańczowy golf jest jednym z moich ulubionych, ciepły, lekki i pasuje do praktycznie wszystkiego, no i ten kolor. A jesieni czy zimy, oprócz ciepłych, klimatycznych wieczorów, nie wyobrażam sobie bez ciepłej herbaty czy kawy z dodatkami :) Chyba każda z Nas kocha kawę? Ja jestem wielbicielką wszelkich odmian caffe latte czy macchiato, a cappucino mogę pić codziennie :)
Dajcie koniecznie znać czy też obchodzicie Halloween :)

*zdjęcia autorstwa Kingi Wolak, a ta klimatyczna kawiarnia na zdjęciach to radomski Puszczyk.



 Sweter Spódnica KiK    Kozaki H&M    Torebka Parfois 


29 komentarzy:

  1. Beautiful.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny outfit! <3 spodniczka cudna, a na mieciutki sweter poluje juz od dawna :P
    Halloween obchodze ale nie swietuje, nie mam ostatnimi latami jakos na to czasu.. Nie mam dzieci, zawir w pracy i jakos nie zwracam na to uwagi. Okolicznosci sie zmienia, to bedzie inaczej <3
    I <3 Coffee!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kochana, że stylizacja Ci się podoba ;) Naprawdę zachęcam do odwiedzin KiK- można upolować super rzeczy, a mówię z doświadczenia ;)
      U mnie też to różnie wychodzi z roku na rok z Halloween, ale zawsze choć jeden dzień 'bawimy się'
      Buziaki ;*

      Usuń
  3. Ja też uwielbiam pić kawę. :) Zapraszam do mnie: NDKK

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny sweter na chłodne jesienne wieczory :) I ten radosny pomarańcz - jak dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja, czas leci zdecydowanie za szybko, w sumie mogłaby już minąć zima i być lato i urlop ajćććć hehehe ;)

    Świetny zestaw kochana, golf bardzo mi się podoba, bo również uwielbiam takie wyraźne i zdecydowany kolory :)
    Kozaki też są mega <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że stylizacja Ci się podoba ;) Zgadzam się, możemy pominąć tą porę roku, chociaż święta Bożego Narodzenia z chęcią bym zostawiła :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  6. Halloween to w naszym obszarze kulturowym sztuczny przeszczep mający na celu przede wszystkim handel i degradacje lokalnej kultury i obyczajów. To takie odpustowe święto dla prostaków.
    W PL obchodzimy Wszystkich Świetych i dzień zaduszny i tyle.

    Ty wyglądasz pięknie kobieco i bardzo elegancko.
    Zawsze, gdy załozysz na nogi kozaki to pięknie one podkreślaja Twoje nogi, figurę i wyglądasz bardzo kobieco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, każdy ma prawo do swojego zdania i obchodzenia takich świąt czy dni, na jakie ma ochotę. Ja Halloween obchodzę już nie pierwszy rok i dla mnie jest to świetna zabawa. Można byłoby się zagłębiać w każde inne święta, które nie wyglądają jak powinny, ale to jest kwestia bardzo indywidualna.
      Cieszę się, że stylizacja Ci się podoba :) Zapraszam ponownie ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  7. Bardzo fajny outfit. Swietny golf - bardzo podoba mi się jego kolor ale spódnica również jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, świetna całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestawienie kolorów, brąz, krata i ten piękny czerwony golf :)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten golf jest idealny :)

    Buziaki:*
    Przesyłam trochę ciepełka ostatnim postem z Rodos -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Super cute! I love the whole look and it's totally my kind of style!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much for such a nice words! It means a lot to me!
      Kisses from Poland and come to visit me more often :)

      Usuń
  12. Genialny klimat zdjęć, a te kozaki cudne!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, cieszę się, że Ci się podobają ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  13. Piękny golfik, a Ty super wyglądasz.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja uwielbiam takie odcienie czerwieni ;) przepiękna stylizacja leegancka i niezbyt skomplikowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten odcień pomarańczowego. Kojarzy się z cukierkami, psikusami, a na pewno idealnie ożywia zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dokładnie tak, mi również- takie pozytywne skojarzenia :)
      Ciesze się, że stylizacja Ci się podoba ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  16. Uwielbiam jesień właśnie z powodu ogromnych swetrów i golfów. Ciepłe, przytulne, idealne. Moim ulubionym jest musztardowy golf, który noszę prawie non stop. Pasuje praktycznie do wszystkiego. W ogóle ten kolor bardzo pasuje blondynkom.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny outfit :) Bardzo lubię KiK - za niską cenę można skomponować świetną stylizację. :):*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)