sobota, 16 listopada 2019

Czarna sukienka mini


Siemka Kochani! Za Nami już połowa listopada? W Waszych miastach już pojawiają się świąteczne ozdoby? Ostatnie dwa tygodnie spędziłam w Warszawie, a przede mną kolejne dwa, i powiem Wam, że tam miasto już zmienia się w cudowny, Świąteczny festiwal. Teraz jestem w Radomiu i widzę, że u mnie też jeż pełno świątecznych światełek.
Dzisiaj zestaw, jak nie ja, bo prawie cały czarny! Ale czarna, delikatnie obcisłą sukienka midi to dla mnie 'must have' na jesień. Swoją czarną midi połączyłam, z intensywnie czerwoną kurtką BonPrix, która świetnie rozbudza całość zestawu. Na nogach czarne, klasyczne botki w stylu kowbojek od Gemre! Jak Wam się podoba takie połączenie?







 Sukienka Zalando    Kurtka BonPrix    Botki Gemre 


25 komentarzy:

  1. Ta kurtka ma fantastyczny kolor - taki intensywny! :)
    Dodaję do obserwowanych, żeby być na bieżąco :).
    https://mowmimoniska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka ! Idealne zestawienie z tą soczyście czerwoną kurtką <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka, ja bardzo lubię golfy i sukienki a ta kiecka łączy w sobie jedno i drugie. Czerwony płaszcz świetnie pasuje do tej stylizacji. Kontrasty to coś, co nigdy nie wyjdzie z mody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja byłam zawsze przeciwna golfom, jednak w zeszłym roku się przełamałam i kilka modeli znalazło się w mojej szafie :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  4. Super stylizacja. Sukienka spodobała mi się najbardziej ale wszystko super ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, ciesze się, że Ci się podoba :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  5. Czerń i czerwień... super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta czerwona kurtka jest ekstra :) I bardzo fajnie rozwesela zestaw :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ciesze się, że Ci się podoba :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  7. Jednym słowem - Przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  8. You look so pretty and happy! Love the colour combination! ☁

    Would you like to follow each other? Lemme know ☂

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć. Super to wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też aktualnie jestem na etapie szukania czegoś nowego:) Szukam jakiś ciekawych sukienek i takich ktorych nie ma we wszystkich HM itd:D Trafiłam na coś takiego: źródło co o tym myslisz? Poleciłabyś którąś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Super połączenie, również lubię łączyć te dwa kolory. Sprawiają, że wygląda się bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnje polaczenie. Bardzo mi sie podoba:) Masz gust! A tak swoja droga to trafilam na taki sklep: strona www Jak myslisz? Wybralabys cos dla siebie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i ponadczasowa stylizacja. Ma w sobie to coś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka, czerń nigdy nie będzie błędna.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)