wtorek, 7 lipca 2020

Spodnie dresowe & czółenka


 Cześć Kochani! Lato w pełni, lato zupełnie inne od wszystkich innych, od poprzednich. Na pewno też przez to, co działo się i dzieje w społeczeństwie i na świecie, ale też dla każdego z osobna, z prywatnych, osobistych względów. Nic nie będzie już takie samo!
Dlatego dzisiejsza stylizacja to połączenie wygody z kobiecością. Spodnie bawełniane, dresowe zawsze były dla mnie prostym tematem. Dobre do codziennych stylizacji, na wyjazd i na miasto- zawsze wszystko zależy od dodatków. Tym razem szare, dresy od FemmeLuxe połączyłam z lakierowanymi czółenkami w tym samy kolorze od Gemre. Do tego wełniany top z dekoltem halter i katana z jeansu od SheIn. Całość stylizacji dopełniłam koszem świeżego bzu!
Jak Wam się podoba taka stylizacja? Co sądzicie o tym połączeniu?  Dajcie koniecznie znać w komentarzach :)

fot. Kinga Wolak 

PS. Pamiętajcie o kodzie rabatowym do SheIn - 15% taniej na każde zamówienie, z kodem: Q2taje




 Spodnie FemmeLuxe    Top Mango    Kurtka SheIn   Buty Gemre


43 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba taki styl i jak najbardziej wygląda się w nim kobieco. Teraz na lato jest to idealna stylizacja. Warto postawić na coś takiego. Dodałabym jeszcze subtelny plecaczek https://www.brytyjka.pl i byłoby bosko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że look Ci się podoba. Oj tak, drobny plecaczek byłby świetnym rozwiązaniem :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, piękne buty, idealnie pasują do dresowych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ciesze się, że Ci się podobają ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  3. Lubię taki fason spodni. Nie ma to jak wygoda. Bardzo ładne zestawienie Ci wszyło.

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim wydaniu ,spodnie adresowe bardzo mi się podobają 😍
    Świetnie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój styl absolutnie, bomba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na luzie, a zarazem bardzo stylowo. Podoba mi się ten look, a czółenka totalny sztos.:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się Kochana, że Ci się podoba ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  7. Niby na luzie ale te buty trochę nie pasują do tej stylizacji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje zdjęcia! Aż miło się je zawsze ogląda :) stylizacja świetna. Bardzo podoba mi się katana i buty choć przyznam, ze ja nigdy nie łączyłam butów na obcasie z dresami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się Kochana, że look Ci się podoba i dziękuję za tak miłe słowa :) Zdjęcia to też zasługa moja Kochanej Kingi, która ma niesamowite oko :)
      Dla mnie spodnie dresowe nie są jedynie sportowym rozwiązaniem- polecam, spróbuj :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  9. Przepiękne zdjęcia :) Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz genialnie! bardzo mi się podoba ten outfit ;)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz i piękny kosz <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kontrowersyjne połączenie, ale u Ciebie okazało się strzałem w dziesiątkę. Uwielbiam takie niekonwencjonalne połączenia. Bez nich świat mody byłby strasznie nudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za tak miłe słowa :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  13. Mi się najbardziej podoba katanka, świetnie się komponuje z resztą stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, uwielbiam takie luźne outfity

    OdpowiedzUsuń
  15. W tej stylizacji kojarzysz mi się z moją ukochaną bohaterką filmową, Kasią z filmu Kogel Mogel. Ona miała posty, ale efektowny styl. Przez to, żeby była bardzo atrakcyjną kobietą i potrafiła subtelnie to podkreślić, prawie zawsze wyglądała genialnie i twoja dzisiejsza stylówka ma bardzo podobny vibe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna jest ta jeansowa kurteczka :) Ja nadal nie mogę sobie takiej dla siebie znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej piękna dawno mnie nie było ;) Spodnie dresowe bardzo polubiłam podczas pandemii :) Świetnie wyglądasz :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  18. The first year I went to college, I studied hard. I have a friend who lives next to him, he often plays games overnight, he's very thin but smart. So I feel uncomfortable when he plays and sometimes yelling, I hate being bothered by him, I can concentrate to work or study.
    One beautiful day, I know: You are studying information technology, you want to create a game that can be suitable for anyone. This reason makes him play many different games to find focus on each game. I keep an eye on him, I think his ideas are great. I started talking to my neighbors and trying the game. Because I have never played it, my limbs are not flexible, my eyes are not fast and my head is reflective but my friends are not. He can play any game perfectly. Then, once a week, I follow him to the game store and my life is changing right now.
    When playing games, we must focus and have a clear strategy. If you are familiar with this, you will easily succeed in many other areas. We can solve all problems in life when the mood is good and the best way to relax is to play the game, you can forget all the bad things, you can neglect any body, even are beautiful boys. The boy is coming and sitting beside me because of his intense concentration. You can make friends with many smart people and special interests. However, you should play on a purposeful schedule to avoid being addicted.
    I realize: something in life is bad if we see them for the first time, but you can learn about reality to have an objective assessment for it.
    Friv | Friv 1000 | Kizi 5 | GamesBX

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się klimat tych zdjęć, świetne połączenie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. To pokazuje, że można się czuć wygodnie, a przy tym wyglądać elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie stylizacje. Świetne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  22. Planujesz budowę ogrodu zimowego? Sprawdź ofertę https://verandino.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja! Uwielbiam spodnie dresowe. Fajne wzory znajdziecie tu https://outhorn.com/spodnie-dresowe,46,0.html :) Szybka i bezproblemowa dostawa :)

    Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa stylizacja, fajne połączenie dresów ze szpilkami

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego i fajnego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  26. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  27. ale tu wiele fajnych wiadomości



    OdpowiedzUsuń
  28. Ale fajny zestaw! Butki i kurtka pierwsza klasa :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny kosz na kwiaty. Pozytywnie się kojarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie takie połączenie spodni i butów bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wygląda takie połączenie. Ja jak najbardziej jestem za.

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się takie zestawienie spodni dresowych z czółenkami

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się takie połączenie dresów z czółenkami

    OdpowiedzUsuń
  34. Czółenka mogą wyglądać modnie nawet ze spodniami dresowymi. super

    OdpowiedzUsuń
  35. Dresik wcale nie musi być nudny. Piękna kreacja

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne połączenie. Można wyglądać modnie nawet w dresach.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)