niedziela, 2 sierpnia 2020

Pudrowy dresik na weekend


Kochani! Przyznam się Wam, że to były jedne z najtrudniejszych zdjęć, jakie z Kingą robiłyśmy. Plaga komarów to naprawdę ciężka misja przy zrobieniu zdjęć. Ale dałyśmy radę, jak sądzicie?
Typowo letni, weekendowy look- wygodny dresik, w przecudnym pudrowym odcieniu różu od FemmeLuxe w połączeniu ze złotymi espadrylami od Gemre! Dla mnie zestaw idealny i powiem Wam, że nie na jedną okazję. Zmieniając buty, możecie szybko wyskoczyć na miasto czy do restauracji.
Lubie takie zestawy? Dajcie koniecznie znać w komentarzach :)

Fot. Kinga Wolak 

PS. Kochani, koniecznie sprawdźcie nowe konto na Instagramie, które należy do mojej Kingi! I pamiętajcie, osoby z Radomia i okolic zainteresowane sesjami (narzeczeńskie, panieńskie itd.)- Kinga zrobi robotę :) KLIK 



 Dres FemmeLuxe    Espadryle Gemre 


32 komentarze:

  1. Te komary to chyba jakieś genetyczne mutanty. Ciężko się od nich odpędzić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zgadzam się z Tobą! Są bardzo męczące ;/
      Buziaki ;*

      Usuń
  2. Pięknie leży ten dresik😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w tym dresie :) bardzo podoba mi się jego kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za miłe słowa! Ciesze się, że Ci się podoba ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  4. Ładny dresik A kolor bardzo Ci pasuje 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny komplecik, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam komplety. Każda z nas powinna mieć w szafie taką ładną ,,wygodę" :> Pasuje Ci ten pudrowy kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania! Dziękuję Kochana za miłe słowa :*
      Buziaki ;*

      Usuń
  7. Bardzo pasuje Ci ten kolor. Dresikiem również bym nie pogardziła, osobiście uwielbiam! :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dres jest wygodna a przy tym śliczny i uroczy. Idealna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny dresik, a kolor jak dla Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny komplecik. Podoba mi się kolor, pudrowy róż jest ostatnio bardzo modny. Fajnie, że dobrałaś do tego biżuterię. Moim zdaniem nawet do dresów można założyć coś błyszczącego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecież nie zawsze trzeba nosić sukienki. Super dresik

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten płaszczyk to jest kosmos! Przepiękna wariacja na temat klasycznego beżowego tencza. Bardzo chętnie urozmaiciłabym swoją szafę takim ciuszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny dresik, bardzo podoba mi się kolor. Jestem akurat na etapie poszukiwań idealnego kompletu dresowego an chłodniejsze dni. :):*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy fason jak na dresik i widzę, że fajnie leży. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, piękny strój i do tego super pogoda :) to musiało się udać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dresik wygląda na bardzo wygodny a przy tym jest stylowy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny dresik! Nie tylko ciekawy kolor, ale i fason. Idealny na wyjście do lasu, czy też na plac z zabaw z dzieckiem. Mimo sportowego charakteru jest również bardzo dziewczęcy. Taki zestaw muszę koniecznie mieć w mojej szafie. Odkąd mam dzieci lubię takie wygodne rozwiązania :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love it, you look so pretty in nude color.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne propozycje, super to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego i fajnego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny blog! będe częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny dresik i zwróciłam uwagę na śliczne buciki. Doskonale właśnie pasują do tej kreacji. Na weekend idealna.

    OdpowiedzUsuń
  23. No dresik fajny, fajny. Uwielbiam pudrowy róż. Super butki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dres pięknie się prezentuje. Modny i wygodny na pewno

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)