niedziela, 20 września 2020

Długi kombinezon w grochy



Cześć Kochani! Dawno mnie tu nie było i z przykrością muszę Wam ogłosić, że będzie mnie tu coraz mniej. Stawiam powoli na większą aktywność na Instagram-ie - @aleksandrasiara Blog jednak zostaje cały czas pod swoim adresem i w każdej chwili będziecie mogli na niego wejść. Zmiany w życiu są bardzo ważne, a w moim dokonało się ich w ostatnim, dosyć krótkim czasie naprawdę bardzo dużo. 
Także dzisiaj zostawiam Wam z tą jeszcze iście letnią stylizacją, bo w końcu mamy jeszcze kilka dni do końca kalendarzowego lata. Długi kombinezon z szerokimi nogawkami w urocze grochy w połączeniu z klasycznymi, czarnymi sandałkami na szpilce to elegancja sama w sobie- też jesteście tego zdania? Dajcie koniecznie znać w komentarzach. 
Pamiętajcie, żeby zaglądać na Instagram, tam cały czas coś się dzieje :) Widzimy się właśnie tam i do zobaczenia w jeszcze jednej, ostatniej stylizacji na blogu! Buziaki ;* 







Kombinezon ZARA    Sandały Gemre

62 komentarze:

  1. Śliczny kombinezon i sandałki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ten kombinezon. Kobiecy, elegancki. Zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezon podoba mi się odkąd go zobaczyłam. Po prostu wow

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny ten kombinezon a Ty wyglądasz świetnie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz 😍
    Fajnie że na Insta ciągle będziesz wstawiać swoje stylizacje 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham grochy i kombinezony. Dla mnie połączenie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kreacja! Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, wdzięczna, elegancka i subtelna stylizacja <3 Odpowiednie dodatki sprawią, że kombinezon można wykorzystać na wiele innych okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Grochy w każdym wykonaniu mnie przekonują. Super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urzekłaś mnie tą stylizacją. Piękna i modna

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz genialnie, uwielbiam taki paryski vibe w stylizacjach! Grochy są moim ulubionym wzorem od czasów Magdy M. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się boję trochę kombinezonów przy mojej sylwetce, ale tutaj jest naprawdę przemyślany krój. muszę poszukać czegoś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham takie sandałki, bo pasują do wszystkiego. Szkoda, że już pogoda nie pozwala..

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfekcyjnie dobierasz dodatki! Czerwone usta i ta torebka współgrają ze sobą idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow zachwyciła mnie torebka. Lubię dodatki w tym stylu. Stylizacja doskonała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Grochy rządzą. Uwielbiam sukienki z nimi ale nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylowa i elegancka stylizacja na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się kombinezony, ale jakoś sama nie mam odwagi ich nosić. Są kobiece, a przy tym elegancki. Z odpowiednio dobranymi dodatkami można je wykorzystać na różne okazje. Myślę, że trochę maskują niedoskonałości sylwetki. Kombinezon w grochy jest świetnym wyborem, ciekawy krój. Bardzo do Ciebie pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kombinezony kocham od dawna i ten przykuł moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten kombinezon jest rewelacyjny! Taki zwiewny, a zarazem kobiecy! Ja uwielbiam kombinezony praktycznie przez cały rok. Są dobrą alternatywą dla sukienki na wesele czy sylwestra- zawsze mam pewność, że będę wyglądać inaczej niż wszyscy. Mój ulubiony jest ze mną już z 5 lat i noszę go na różne okazje. Wystarczy, że zmienię dodatki i już wyglądam inaczej. Bardzo mi się podoba ta stylizacja, a kombinezonu zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  21. kombinezon super, ale gdzie kupiłaś torebkę bo nie napisałaś w poście :( niedługo black friday więc pewnie niejeden producent torebek skórzanych i zamszowych będzie robił promocje, więc warto się przygotować i wytypować odpowiednie modele :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka. Podoba mi się jej krój. Pasuje do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Grochy nigdy nie wyjdą z mody. A poza tym kombinezony są takie wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi! I wrote you a message about possible collaboration, did you get it?

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi! I sent you a message of possible collaboration, did you get it?

    OdpowiedzUsuń
  26. Kombinezon na pewno się sprawdzi także na specjalne wyjścia. Boski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna kreacja. Właśnie kombinezon sprawdzi się na różne okazje.

      Usuń
  27. Masz śliczne i delikatne buciki. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się ten kombinezon. Jest wręcz cudowny i dobrze dobrane dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Where do you get your outfit inspiration?

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny jest ten kombinezon. Na pewno będzie idealny także na wyjątkowe okazje.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kombinezony mają w sobie coś wyjątkowego. Na pewno warto mieć takich kilka.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kombinezon jest elegancki ale i przy tym bardzo swobodny. Super

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna stylizacja i bardzo mnie urzekła torebeczka. Chciałabym taką mieć.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocham kombinezony w każdym wydaniu. Pięknie w nim wyglądasz. To idealny wybór na wyjątkową stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kombinezony są wyjątkowe i także na eleganckie spotkanie się taki sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  36. Grochy mają w sobie wyjątkowy klimat. Na pewno można do nich dobrać stylowe dodatki

    OdpowiedzUsuń
  37. Kombinezon wymiata. Zara nigdy nie zawodzi.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładny kombinezon podoba mi się i ogólnie bardzo dobra stylizacja
    zapraszam na mój blog:)
    http://blogsklepupradlo.pl/
    może zainspiruje kogoś ładna bielizna:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz śliczne buciki. Doskonale pasują do tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  40. Kupiłam ostatnio taki sam kombinezon w ciucholandzie za 10 zł.

    OdpowiedzUsuń
  41. LORD JESUS ILLUMINATES THE FOUR CORNERS OF THE EARTH ILLUMINATES OUR PATHWAYS AND FREES US FROM ALL EVIL MY GOD HAVE MERCY FROM US AMEN

    OdpowiedzUsuń
  42. Dodatki również sprawiają, że ta stylizacja jest wręcz doskonała. Super

    OdpowiedzUsuń
  43. powinnaś do kompletu dokupić luksusowe torebki aksamitne, lepiej by pasowały ale ta torebka nie jest zła :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dobrać odpowiednie obuwie damskie do takiego kombinezonu to duże wyzwanie. Ty poradziłaś sobie z nim wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny kombinezon, właścicielka też ;) pozazdrościć kształtów tylko

    OdpowiedzUsuń
  46. Szczerze taki sobie, widziałam ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  47. Długi elegancki kombinezon w grochy jest idealny na wyjątkowe wyjście.

    OdpowiedzUsuń
  48. moją uwagę przykuła twoja biżuteria, bardzo podkreśla stylizację i pasuje do twojego typu urody :) myślę że sposobały by ci się też kolczyki i bransoletki z kamieni naturalnych, zerknij w sieci na różne modele, może coś fajnego znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kombinezony na lato są idealne i właśnie na wyjątkową okazję także świetnie się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowny kombinezon! Buty i torebka idealnie pasują, a makijaż to już w ogóle miazga :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny kombinezon, świetnie dopasowany do dodatków. Uwielbiam też twój makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten kombinezon prezentuje się zjawiskowo. Pełen zachwyt.

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajny wpis. Podoba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  54. Lubię kombinezony, a grochy są dla mnie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  55. Kombinezon jest piękny. Bardzo stylowy i wielu osobom będzie pasował.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten kombinezon to strzał w dziesiątkę! Jest bardzo elegancki i świetnie się komponuje. Powodzenia w dalszych wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  57. Rewelacyjnie prezentuje się ta stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)