poniedziałek, 5 sierpnia 2013

I’m a big girl now...

...I’m a grown woman

I can do whatever I want

I’m a grown woman

...


Kochani w dzisiejszym poście prezentuję Wam niektóre z moich perełek od Golden Fashion
Mowa oczywiście o krzyżyku, pierścionku i łańcuszku na ręku. Od wisiorka już nie mogę się oderwać, jest niesamowicie oryginalny. Zachęcam Was do odwiedzin strony Golden Fashion, może i Wy znajdziecie coś dla siebie. Warto także wspomnieć o okularach, które spontanicznie wzięłam od dziadka, są rewelacyjna (przynajmniej według mnie :p :) Na koniec zapraszam Was do odwiedzin wyprzedaży mojej szafy, pojawiło się tam wiele nowości.






Skirt- Pull&Bear; Shirt, Shoes- H&M; Ring, Necklace- Golden Fashion; Sungalsses- My grandfather 



Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

51 komentarzy:

  1. OOO okulary są niesamowite! :D świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się to połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przefarbuj włoski na ładny kasztanowy brąz :) bardzo ładna z ciebie dziewczyna tylko ten kolor cie przytłacza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcześniej miałam ciemny blond- jasny brąz i źle się w ciemnym czułam ;)

      Usuń
  4. Cos w tym jest, że kolor blondynek to czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci ładnie w czerwonym.! :)
    wyglądasz ślicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czerwone usta!:)
    Obserwuę!


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. slicznie! pasuje do ciebie taki look ladnie ci w czerwonym

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie! :) ślicznie Ci w takim zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz:) ciekawe zdjęcia :) fajny kobiecy zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne okulary! Bardzo podoba mi się połączenie spódniczki i butów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog i zdjęcia. Trzymaj tak dalej. Obserwujemy ? Buziaki ;*

    Zapraszam również do siebie na nowy post gdzie można wygrać kilka kosmetyków, małe GIVEAWAY
    revevelyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię ten krój okularów :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczna jestes, i blog mega :)
    Obserwujemy? :*
    http://wikson-wikson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam te połączenie:0

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna stylizacja, prosta na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę Ci okularów!A nie dziwię się, ze nie możesz się odkleić od zawieszki, jest po prostu piękna. : )

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniałe połączenie!!! super koszula i super mini!
    ✭ ✭ ✭
    Zapraszam do mnie na konkurs we współpracy z EVĄ MINGE, do wygrania sukienka od znanej projektantki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Okulary są świetne! Ja dość często podkradam rzeczy z szafy babci.. Na szczęście moda wraca do nas co jakiś czas, dzięki czemu mam w szafie parę perełek:)
    Pozdrawiam ciepło, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  20. okulary są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelka - masz świetną figurę aby nosić takie spódniczki, sprawdzają się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie masz piękne okularki :*** ja mam takie identyczne i to moje najulubieńsze :***

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna spódnica ! Wyglądasz świetnie ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Krzyzyk jak najbardziej w moim guście !!!
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie prezentujesz się w tej spódniczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajna stylizacja taka na luzie, jezeli masz ochote to zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  28. okulary <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Jestem pod wrażeniem;)
    Pozdrawiam;)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastycznie wyglądasz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale piękna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  32. ooo fajna spódniczka:)

    super wyglądasz:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. z początku Cię nie poznałam na 1 zdjęciu, jak zawsze mega seksi :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna spódniczka !! :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Super spódniczka, bardzo fajnie połączyłaś kolory ; )
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  36. Czerwień super do Ciebie pasuje; -) ta spódniczka jest świetna; -)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)