wtorek, 13 sierpnia 2013

Must have...



Hej Kochani! Coraz większymi krokami zbliża się jesień, a wraz  z nią do Naszych szaf zaglądają cieplejsze, całkowicie inne rzeczy. Ja swoją zmieniam w znacznie większym stopniu, ponieważ zmiana stylu wymaga większych niż dotychczas wymian itp. Coraz częściej zaczynam przyglądać się jesiennym trendom i widzę, że większość z moich zakupów na wyprzedażach (tych letnich), wykorzystam w swoich zestawach na jesień i zimę. Lista, którą prezentuje w dzisiejszym poście, składa się z tych najważniejszych elementów mojej nowej/ jesiennej garderoby. Warto jednak zaznaczyć, że muszę do niej dodać, dwie pary szortów, a mianowicie koronkowe i z jeansu i oczywiście złoty zegarek na bransoletce. Znając mnie, to kupując, albo choć próbując kupić coś z lity, wyjdę ze sklepów z kilkoma innymi rzeczami, które oczywiście również będą dla mnie niezbędne. 
A Wy jak? Macie już swoje listy "Must have" na nadchodzący sezon? :)











Koszula w czerwona kratę




17 komentarzy:

  1. Bardzo fajna lista,szczególnie podobają mi się koszule w kwiaty i botki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te buty i koszule w kwiaty, zakochalam sie <3

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwona torebka marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dopiero rozglądam się co oferują sklepy, ale zapowiada się ciekawy sezon! :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez poluje na fajna koszule w krate!

    zapraszam na nowa forme bloga modowego -> aschaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poluję na sztyblety i koszulę w kratę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hm ja właśnie jeszcze nie mam bo nie chce myśleć o końcu lata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. luźne szorty, rozkloszowane spódniczki to i moje must have ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszule khaki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Botki i spódnice są świetne <3 http://mademoiselleevelina.blogspot.com/ zapraszam nowy post

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. dokładnie tak, ale nic nie poradzimy, może my się na nią jedynie stylowo przygotować :)

      Usuń
  13. Poluję na prawie takie same rzeczy jak ty:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam koszule w czerwona krate, w ogole kratka to moj ulubiony trend na jesien!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)