poniedziałek, 6 lutego 2017

Uroda: technic #2...


Dziewczynki dzisiaj nowy post, a w nim kosmetyki kolorowe od technic cosmetics.
Jestem szczerze zakochana w tej marce i ich produktach. Tym razem w moje rączki trafiły dwie paletki, w cudownych brązowych odcieniach, trochę perłowe, kilka matowych. Połączenia kolorystyczne są cudowne, do tego bardzo dobra pigmentacja ;)
Moja kolekcja pędzli również się wzbogaciła o cudowny pomarańczowy pędzel do blendowania cieni- sprawuje się idealnie.
Polecam Wam ich pędzle, mam w swoim posiadaniu jeden do konturowania, również z 'pomarańczowej serii'.
Następnie szminka, w kredce- bardzo zabawne opakowanie- o matowym wykończeniu. Sprawdza się idealnie nawet zimą, nie wysusza ust, a nadaje subtelny wygląd.
Na sam koniec zostawiłam Wam istne cudo- liner, który jest najlepszy na świecie. Cieniutki- bardzo precyzyjny. Utrzymuje się niebywale długo.
Druga paczka od technic cosmetics i kolejne niesamowicie udane kosmetyki :)









7 komentarzy:

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)