niedziela, 12 marca 2017

Uroda: Delia - Liquid Lipstick...


Która z Nas nie kocha matowych pomadek? Ja je uwielbiam, chociaż zdarzają się takie, które strasznie wysuszają usta, są jednak i takie, które zachowują się bez zarzutów.
Do mojej małej kolekcji dołączyło ostatnio kilka nowych kolorków, a wszystkie od marki Delia. Najnowsza seria pomadek to Liquid Lipstick Matt&Long lasting.
W cudownym pudełeczku znajdował się woreczek z sześcioma pomadkami w płynie, w bardzo ładnie prezentujących się buteleczkach. Są schludne, zgrabne i bardzo dobrze pokazują kolor swojej zawartości.
Pomadki już od pierwszego użycia przypadły mi do gustu, nie są co prawda 'piankowe', ale bardzo łatwo rozprowadzają się na ustach i co ważne nie pozostawiają smug, z czym miałam już do czynienia. Nie sklejają ust i nie tworzą tzw maski na ustach. Są elastyczne i naprawdę długotrwałe. W pracy noszę tylko czerwoną szminkę (takie rozporządzenie) i testowałam już wiele marek i szminek, ta z Delia trzyma się naprawdę świetnie i przy kilku godzinnej zmianie usta nadal pozostają otulone w pięknej czerwonej barwie.
Spodobało mi się w nich zakończenie opakowania, przypomina ono wewnątrz tradycyjną szminkę ;)
Wszystkie kolorki idealnie pasują na wiosnę, a bliżej na ustach zobaczycie je w wybranych stylizacjach :)





6 komentarzy:

  1. Pomadki świetne, ale rónież polecam Ci pomadki z Golden Rose. Jakość nieporównywalna do ceny! A kolory przepiękne. :D

    Patrycja z modnaxl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. So beautiful colors!! <3
    xx
    www.rockmyboots.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)