środa, 1 marca 2017

Dwie zimowe stylizacje wiosną...


Cześć robaczki!! Dzisiaj czas na podwójny post i dwie różne stylizacje, które możemy wykorzystać jeszcze w ostatnich powiewach chłodu jak i w zbliżającym się ciepełku wiosny.
Obydwa zestawy to przede wszystkim wygoda, czyli to co dla mnie najważniejsze.
W pierwszym zdecydowałam się na zestawienie luźnego, ciepłego swetra z plisowaną spódnicą midi. Sweter jest cudownie mięciutki, a proste, geometryczne wzory (jeśli mogę tu użyć takiego słowa), nie przeszkadzają spódnicy, która sama 'robi' cały look. Spódnicę BonPrix znacie bardzo dobrze, zimą pojawiała się często, teraz wiosną będzie idealna do lekkich sweterków :) Natomiast sweter to jedna z nowości. Upolowany na Gamiss idealnie sprawdza się w ostatnie* już mrozy. Kapelusz od ZAFUL to mój powiew wiosny w tej stylizacji.
Drugi zestaw to już czysta wiosna. Długi, ciepły sweter od ZAFUL, szal w kratę i cudo samo w sobie, czyli haftowane jeansy pochodzące ze sklepu Gamiss. Jestem nimi oczarowana, idealnie odzwierciedlają nadchodzącą wiosnę, budzącą się do życia naturę. Jestem również zachwycona jakością jeansu, bardzo lubię te grubsze, z minimalną mieszanką elastynu- te są idealne :) W dodatkach zdecydowałam się na pojemną, lecz nadal małą torebką od Manzana i białymi oprawkami KODANO, które stawiają kropkę nad całą stylizacją.
Obydwa zestawy z łatwością wykorzystam wiosną, zmieniając górę w pierwszej stylizacji, czy w drugiej z łatwością uzyskam komfortowe i modne zestawy :)

*Mam nadzieję, że śnieg na zdjęciach jest już tym ostatnim :)
Pamiętajcie o WYPRZEDAŻY SZAFY--> ALLEGRO, VINTED, SZAFA 






Spódnica BonPrix    Seter GAMISS    Kapelusz ZAFUL    Buty CCC





 Jeans GAMISS    Koszula Mango    Sweter ZAFUL    Szal H&M    Botki Bershka    
Okulary KODANO    Torebka Manzana 


 Rose Hair Extensions

9 komentarzy:

  1. Przepiękna stylizacja !

    Zapraszam również do mnie kochana!

    http://loveshinny.pl/

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. haftowane jeansy wpadły mnie zdecydowanie w oko :) sweter extra!

    OdpowiedzUsuń
  3. jeansy świetnie urozmaicają całą stylizację :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe haftowane jeansy, podobają mi się obie stylizacje.
    Zapraszam do wspólnej obserwacji aby być na bieżąco :*

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. drugi zestaw w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. druga stylizacja jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te spodnie z drugiej stylizacji

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)