niedziela, 14 października 2018

Białe botki



Kochani jesienny zestaw na szybko. Po raz kolejny długi sweter jako odzienie wierzchnie. Pogoda rozpieszcza Nas do tego stopnia, że kurteczki i płaszcze musiałam na chwilę odłożyć na bok.
Długi, wełniany sweter, z klasyczną błękitną koszulą, a do tego granatowe jeansy z ozdobnymi lampasami od ZOiO, które widzieliście już w poprzednim codziennym look-u.
Nowością w tej stylizacji są białe botki. Bardzo, ale to bardzo chodzą za mną właśnie takie buty, jednak ciągle nie znalazłam idealnego modelu. Co powiecie na takie połączenie?
Zostawiam Was z dzisiejszym outfit-em i uciekam jeszcze trochę odpocząć i wykorzystać jeszcze trochę tą wolną niedzielę. A co Wy dzisiaj robiliście? Zdecydowaliście się na odpoczynek w domu czy wybraliście bardziej aktywną niedzielę?






Jeansy ZOiO     Koszula Mango    Sweter SheIn     Botki Royal fashion     Szalik KappAhl    
Torebka Venezia 

11 komentarzy:

  1. Mnie białe botki podobają się już kolejny sezon. mam jedną parę :) Twoje są boskie!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za bialymi butami, ale z calym zestawem nawet fajnie to wyglada :)

    ANGELIKA EM BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Do twarzy Ci w takich jesiennych kolorach ;)

    Pozdrawiam,
    mariette-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super set :) szal bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty odmieniły całą stylizację :) Biały kolor nie jest łatwy do stylizacji zwłaszcza jesienią. Pozdrawiam
    Butik Esclusiva

    OdpowiedzUsuń
  6. I love that checkered scarf!

    X
    Dahi Tamara from Strangeness and Charms

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)