wtorek, 2 października 2018

Codzienny look - jesień


Ciepłe swetry zamiast okrycia wierzchniego? Hmmm, czemu nie, zaczęłam to praktykować dopiero w tym roku. Są bardzo wygodne gdy jeździsz samochodem i pasują do wszystkiego. Dzisiaj długi, szary sweter, a do tego niesamowicie ciepły! w połączeniu z nowymi i już ulubionymi jeansami ZOiO. Bardzo dawno nie miałam spodni, a tym bardziej jeansów tak opiętych, takich typowych skinny jeans. Przez ostatnie sezony stawiam na delikatny boyfriend lub relaxed. Ten model jeansów ZOiO oczarował mnie delikatnie połyskującym lampasem i poszarpanymi nogawkami. Na ZOiO znajdziecie wiele modeli jeansów w różnych odcieniach.
Do codziennego jesiennego zestawu dobrałam delikatny i przewiewny, biały top i mocno kobaltową torebeczkę. Buty widziałyście już wcześniej, ale muszę Wam przyznać, że to mój kolejny świetny wybór na Venezia. Dzisiejszy codzienny zestaw, to jeden z wielu, które pojawią się w tym sezonie na blogu. W tym sezonie stawiam w dużym stopniu na wygodę i uniwersalność. Jeden z codziennych zestawów, które królują u mnie tej jesieni, są bardzo praktyczne i wygodne.

Kto jeszcze nie skorzystał z rabatu na ZOiO? Pamiętacie o rabacie 10% przy zakupach za minimum 100 zł, ważny do 31.10.18 - tajemniczyogr18!!!







 Jeans ZOiO    Sweter BonPrix    Top Massimo Dutti    Torebka Ochnik    Buty Venezia 

18 komentarzy:

  1. świetna na luzie stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torebka, oglądałam je w sklepie i chyba się po nią wrócę :)

    Zapraszam na mój blog parentingowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo kurczę, widzę że mam mega zaległości u Ciebie kochana, bo ostatnim razem, gdy tu byłam, to zmieniłaś kolor włosów na rudy, a teraz widzę super cięcie- fryzurka świetna, zdecydowanie na mega plus !! :D

    Też zaczęłam praktykować noszenie ciepłych swetrów - w końcu, bo dotąd wisiały w szafie i czekały na lepsze czasy hehehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, codzienna stylizacja. Zarówno elegancko i sportowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygoda w takich stylizacjach jest najważniejsza :) Top przez te kropeczki wygląda bardzo uroczo i chętnie widziałabym go w swojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie ze dodałas ta torebkę, ożywiła całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieplutki sweter to lepsza opcja niż kurtka, bardziej stylowo i jesiennie :) Dodaję blog do obserwowanych, pozdrawiam, zapraszam na mój blog w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super look :) torebka mnie bardzo zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś piękna i elegancka. Cały zestaw jest świetny.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)