niedziela, 23 września 2018

Pastelowa jesień




Hej Kochani!! Nowy sezon i nowa fryzura. Po powrocie z urlopu postanowiłam, że czas na zmianę, czyli obcięcie włosów. Zdecydowałam się na mocne, proste cięcie. Co sądzicie o nowej długości?

Powiem Wam, że ja jestem niesamowicie zadowolona z tej fryzury. Nie tylko z wyglądu, ale także z tej strony bardziej zdrowotnej. Po kilku miesiącach farbowania, obcięcie włosów i  intensywna pielęgnacja będzie jak najbardziej wskazana.
Ale wracając do stylizacji. Swetry już wyciągnięte? Szafa przygotowana na sezon jesienny? Moja na pewno. Jedną z nowości jest ten właśnie pudrowy sweter z mega dużymi oczkami od ZOiO.
Sweter mega cieplutki i miły w dotyku, idealny na jesienne dni. Dzięki temu, że jest delikatnie dłuższy możemy nim operować. Ja troszeczkę wciągnęłam przód, ale w połączeniu z woskowanymi spodniami czy getrami będzie prezentował się równie dobrze. Na stronie ZOiO dostępny jest w jeszcze dwóch kolorach- ale musicie się spieszyć, sprzedaje się jak świeże bułeczki J
W dzisiejszej stylizacji jeszcze pastelowe kolorki. Pudrowy sweter połączyłam z beżowym cienkim płaszczem, który uwielbiam – pasuje zawsze do wszystkiego. Do tego jasno błękitne jeansy z dziurami. Do całości dobrałam złote dodatki, szpilki z zaokrąglonym czubkiem i mała torebeczka.
Przed Nami sezon na botki i cieplejsze okrycia wierzchnie, jesteście przygotowane?





 Sweter ZOiO    Płaszcz Jeansy H&M    Szpilki Gino Rossi    Torebka Zalando



17 komentarzy:

  1. Moim zdaniem pasuje Ci ta fryzura :)
    Stylizacja też bardzo mi się podoba, taka w moim stylu :)

    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja:)
    https://veetmia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem absolutnie zachwycona Twoim sweterkiem - przepiękny!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę ! Idealny look! Hurtownia obuwia SoSimply miała bardzo podobne buty ostatnio. Zastanawiałam się, czy warto jest je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super obcięcie. Zestaw idealny na jesienne poczatki

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci pasują te jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo stylowy zestaw, pięknie Ci w takim pastelowym różu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna stylizacja :) sweterek prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny sweterek i fajnie wyglada w połączeniu z tym płaszczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszzystko cudne, ale najbardziej podoba mi się płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć Kochana.
    Muszę przyznać, że to jeden z najlepszych postów jakie u Ciebie widziałam! Super! Trzymaj tak dalej!
    Raroika <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie poszukuje takiego sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się klimat zdjęć, cudowna stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne szpilki, pieknie wyglądasz w takim luźnym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)