piątek, 7 września 2018

Elegrina - jesień

Cześć Dziewczyny !! Początek września już za Nami. A co za tym idzie, albo już wymieniłyśmy letnią szafę na jesienną, albo to wciąż przed Nami. Na pewno macie już jakieś pierwsze nowości w szafie, a na inne się jeszcze szykujecie.
Ja powoli uzupełniam szafę w nowe modele. Do takiej kategorii należą kurtki. Te, w których nie chodziłam, albo po prostu okazały się nietrafionym zakupem wystawiłam na sprzedaż (kikajcie TUTAJ). Jednak takie porządki owocują zakupem nowego modelu. W celu poszukiwań ciekawych kurtek damskich- odwiedziłam stronę Elegrina, z którą zapoznałam się na początku wiosennego sezonu.
Muszę przyznać, że na stronie sklepu znajdziecie spory wybór kurtek wykonanych z ekoskóry czy też takich cieplejszych z futerkiem i kapturem.
Poniżej przedstawiam Wam kilka modeli kurtek skórzanych, które najbardziej przykuły moją uwagę, a także cieplejsze modele.
W pierwszej kolejności kurtki damskie z eko skóry. Czarny model pasuje do wszystkiego i na każdą okazję, znajdziecie tutaj sporo takich, jednak warto też zwrócić uwagę na inne kolory. Ubierając bordową czy ciemno zieloną ożywimy cały look i nadamy mu innego wyrazu.
Jeśli decydujemy się już na cieplejszy model, czyli kurtki już zimowe z futerkiem, tutaj też znajdziecie coś dla siebie. W tym roku bardzo chodzi za mną kurtka z mocnym, różowym futerkiem, który będzie mocno wypełniał kaptur. Taki model również tutaj znajdziecie.
Poniżej znajdziecie kilka modeli, jednak ‘moim sercem’ zawładnęła miętowa/ szara parka, z cudownym futrem wewnątrz i dookoła kaptura. Uwielbiam takie kurtki. W tej bardzo podoba mi się kolor, polowałam na coś takiego już wcześniej ;) A przed Nami zima, więc trzeba się uzbroić w ciepłe kurtki ;)  Poniżej kilka moich typów.



KURTKA Z EKOSKÓRY:   ZIELONA    CZARNA     CZERWONA






KURTKI :  CZARNA     MIĘTOWA     ZIELONA

















1 komentarz:

  1. Przepięknie wszystkie wyglądają! Jednak czarna skradła moje serduszko, wygląda fantastycznie <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)