niedziela, 16 września 2018

Sukienka w kwiaty ...


Hej Kochani!!! Dzisiaj przychodzę do Was z postem, ze stylizacją, która bardzo, ale to bardzo odnosi się do samej nazwy mojego bloga. Kwiaty, kolory i delikatne cienie na zdjęciach odzwierciedlają wg. mnie to co powinny.
Sukienka w kwiaty z szerokimi rękawami z Mango - polowałam na nią cały sezon, udało mi się ją 'dopaść' już w outlecie, ale całe szczęście. Jest idealna. Dekolt w postaci delikatnego rozcięcia i zszycie pod biustem- model idealny. Rękawy dodają jej uroku, szerokie i wiązane na nadgarstkach. Do tego czarna, delikatnie połyskująca parka od BonPrix, kolejna rzecz na którą polowałam. Idealna na letnie wieczory, deszczowe dni i początek jesieni.
A na sam koniec akcenty kolorystyczne- kobaltowa torebka i mocno pomarańczowe buty od Balando! Mega dobry wybór, nie chcę zapeszać, ale buty ostatnio mi się trafiają, Lekkie i wygodne, idealne do latania po mieście.
Na sam koniec muszę Wam powiedzieć, że tym postem, tą stylizacją żegnamy długie włosy. Pewnie nie wszyscy z Was wiedzą, ale obcięłam włosy. Jak dowiecie się z nadchodzącej stylizacji :)









 Sukienka Mango    Parka BonPrix    Buty Balando    Torebka Ochnik 



15 komentarzy:

  1. Super sukienka! Bardzo radosna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połaczenie. Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja sukienka jest prześliczna, dodatkowo te buty genialnie dobrane <3 bardzo podobne buty damskie widziałam na ZOiO. Genialna stylizacja 10/10! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mega wyglądasz w takich kwiatach :) Pięknie współgrają z kolorem Twoich włosów :)

    Zapraszam na mój blog urodowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka, też mam te buciki :D
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/09/bezowa-sukienka-z-paacem-w-tle.html

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kolorki! buty bardzo fajnie tu wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja, bardzo mi się podoba to w jaki sposób dobrałaś buty do tej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej wpadł mi w oko buty są świetne

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak myślałam, że widziałam gdzieś te buty i już teraz wiem gdzie musze je mieć:)

    Buziaki:*
    Nowy czwartkowy post -> WWW>KARYN>PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna stylizacja i świetne buty, pierwszy raz takie widzę ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygladasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)