czwartek, 21 lutego 2019

Nadchodzi wiosna, czas na nowości w szafie

PL: Cześć wszystkim! Jak już była mowa o wiośnie czas na nowy sezon. Zaczynacie uzupełniać swoją szafę w nowości na nadchodzący, wiosenny sezon? Jeśli nadal nie znalazłyście nic ciekawego wpadajcie na super ceny do Anemoye. Ja skorzystałam z zimowych wyprzedaży. Dajcie koniecznie znać jak to wygląda u Was.
Zauważyłam w kilku sklepach czy na wybiegach największych domów mody, że zwierzęce wzory nadal Nas nie opuszczają, a co więcej możemy je teraz łączyć i łączyć ze wszystkimi innymi printami. Dla mnie świetna wiadomość, bo jak wiecie do samej panterki mam wielką słabość.
A pozostając przy wzorach, wszelakiego rodzaju nadruki, printy stoją wysoko w każdej wiosennej kolejki. Przejrzałam już kilka propozycji nie tylko sklepów sieciówkowych, ale również polskich producentów. Jest tego naprawdę dużo i przyciągają mnie jak magnes. A jak u Was z wzorami?
Zauważyłam, że swoja pozycję coraz mocniej zaznacza sztruks! Ooj jestem nim oczarowana. Pastelowe kurtki, katany, żakiety i wszystko innego. Nawiązując do pasteli, znowu na wiosnę poczujemy się świeżo i lekko nosząc pudrowe spódniczki czy sweterki w kolorze 'bejbiblu'. Ja swoją szafe zaopatrzyłam w beżową koszulę z krótkim rękawem i delikatne sweterki w paski. Oczywiście nie obyło się bez panterek, dwie spódnice w zwierzęcy wzór i oczywiście z długością midi.
Moją dużą uwagę przykuwa również wzór francuskiej kraty, który idealnie pasuje na spodnie czy żakiety :) Kochane nie traćcie czasu, czas zaopatrzyć swoja szafę w nowości na wiosnę, wpadajcie zerknąć na Anemoye.




ENG: Hi everyone! Who can't wait for spring as much as me? I have been complement my woredrobe for a new season for a few weeks now. If you still looking for something nice and original let’s check wholesale clothing on Anemoye. I startet from winter sale What about you? Please let my know in comments below.

I have notice in some stores and runways that animal prints are still on top. And I am very happy about that. In spring season we can mix them with every print and pattern tha we want to. It's a great new for me because I am a huge fun of panther print.
Staying with the patterns. All kinds of prints and patterns are now in the highest level of fashion. Spring collections are overflowing in patterns. I checked the most important stores and also a polish brands and the are just hipnotize the divercity of designs. And what about you if we are talking about prints?
I have notice that curduroy marks your very strong position in street fashion. I have to tell you that I am more and more convincent to this material.Curduroy shows as a different site of casual fashion.
Let's back to pastel colors. Again we feel fresh and gently wearing pink skirts or baby blue sweaters.
For new spring season I bought some pastel beige shit with short sleews and stripes sweaters. Of course there is a lot animal print midi skirts in my closet.
I caught my attention on french check which will be perfect on pants or jacket.
Let me know what you think about spring trends. And don’t waste your time and visit wholesale clothing on Anemoye.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)