piątek, 22 lutego 2019

Spódnica w panterkę



Cześć wszystkim! Dzisiaj post i stylizacja na szybko. Nie wiem jak u Was, ale przede mną wolny weekend, także już nie mogę się doczekać. Dlatego dzisiaj przed pracą przygotowałam dla Was stylizację na szybko.
Dawno, ale to bardzo dawno nie miałam tak, że szukałam czegoś po wszystkich sklepach czy to stacjonarnych czy internetowych. Jak zobaczyłam tą spódnicę po raz pierwszy, wręcz oniemiałam. Musiałam ją mieć w swojej szafie. Przeczesując internet na wszystkie strony w końcu znalazłam na Lisa Mayo mój ukochany model. Spódnice jest naprawdę rewelacyjna, guma w pasie i dużo marszczeń, przez co wydaje się 'duża'. Asymetryczny dół, podszewka. Mój zdecydowany hit nad hitami. Zimą idealna do swetrów, a wiosną do ramoneski - ooj podbije moją własną uliczną modę.
Dzisiaj zestawiłam ją z białym golfem od SheIn. Mogę go teraz nosić codziennie, nie jest jakoś super gruby, a pasuje mi do wszystkiego.
W dodatkach, delikatnie i klasycznie, botki, które widzieliście już w poprzednim wpisie od Gemre.
Wy też czasami macie swój tym, model, który musicie dostać i przeczesujecie sklepy w jego poszukiwaniu? Dajcie znać w komentarzach :)






Spódnica LisaMayo    Golf SheIn    Botki Gemre    Torebka Fiorelli 

11 komentarzy:

  1. Ciekawa stylizacja ;)

    Zapraszam do siebie https://gabamalek.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spódnica! Wiosną i latem będzie świetnie wyglądać do białych sportowych butów i basicowej koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, świetna spódnica :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzór torebki idealnie pasuje do koloru spódnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny golf! :) Z resztą- cała stylizacja jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ mi się podoba ta Twoja spódnica - jest boska!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica jest genialna. Tworzy całą stylizację

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ta stylizacja. Buciki i spódnica mega :):*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)