sobota, 7 września 2019

Pożegnanie lata - luźna sukienka w kwiaty


Kochani czas pożegnać lato! Mam nadzieję, że tak jak i ja czekacie na piękną, polską, złotą jesień, pełną słońca i ciepłych dni. Dzisiejsza stylizacja kończy wakacyjną przygodę z lekkimi sukienkami, klapkami i słomianymi torbami. Czas wymienić w szafie szorty na jeansy i bluzeczki na bluzy i swetry. Zaczęłyście już wakacyjne porządki w szafie? Dajcie koniecznie znać w komentarzach. Moja szafa już w większej części gotowa na przyjście jesieni, chociaż nadal kompletuję nowości! :)
Luźna sukienka w kwiaty i z falbanami! To jeden z moich wielkich hitów tegorocznego lata! Zwiewna i idealna zarówno do miasta jak i na szybki wyjazd za miasto. Zestawiłam ją dzisiaj z dużym, słomianym koszykiem, klapkami nude i kapeluszem!



 Sukienka Mohito    Klapki Zalando    Koszyk Mango 


2 komentarze:

  1. Piękna sukienka, ślicznie współgra z kapeluszem i torebką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Luźny, letni zestaw. Podoba mi się.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)