poniedziałek, 30 września 2019

Różowe 'ugly sneakers'



Cześć Kochani! Polska złota jesień jest chyba jednym z moich ulubionych momentów w chłodniejszych miesiącach, bo jestem niezmiennie fanką i wielbicielką wiosny. Dzisiejsza stylizacja jest wg. mnie opcją idealną na każdą okazję- wystarczy operować dodatkami czy biżuterią. Ja zdecydowałam się na pokazanie jej w wersji codziennej, idealnej np. na wypad za miasto. Spódnica midi, z cudownym asymetrycznym dołem w połączeniu z klasyczną, białą koszulką i butami, które są niekwestionowanym trendem wśród obuwia nie tylko lata, ale też i jesieni. Tzw. 'ugly sneakers' dołączyły i do mojej szafy, chociaż przyznam, że ciężko było mi znaleźć takie, które odpowiadałyby mojemu wewnętrznemu JA. Oczywiście wybór padł na róż, a swój model upolowałam na Kazar Studio.
Jak Wam się podoba takie połączenie i czy też uwielbiacie polską złotą jesień i jej cudowne kolory? Dajcie koniecznie znać w komentarzach :)




 Spódnica H&M    Koszulka Mango   Buty KazarStudio    Torebka Aldo (Zalando) 

7 komentarzy:

  1. Torebka mnie zachwyciła :) Cała stylizacja jak zwykle świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe te buciki ;) Fajna stylówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne buty! Chociaż obawiam się, że mogą być często brudne w porze jesiennej. Super komponują się z tą spódnicą i bluzeczką. Chociaż kiedyś sama nie nosiłam białych bluzek, bo nie mogłam znaleźć dobrego stanika, który nie prześwituje. Teraz znalazłam taki, który jest jak moja druga skóra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja 😍
    Uwielbiam jesień , ale tylko taką jak u Ciebie na zdjęciach 😊
    Buty są bardzo ładne, aczkolwiek nie dla mnie-fanki szpilek 😊😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała ;)
      Butki faktycznie nie dla fanek obcasów, ale dobre na mały odpoczynek - są super wygodne :)
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Pięknie wyglądasz <3
    masz śliczny uśmiech
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)