środa, 22 stycznia 2020

Golf z futerkiem & puchówka


Cześć Kochani! Znowu małe, wielkie zaległości, ale jak się dużo dzieje, to człowiek czasami nie nadąża. Ale jestem! Z nowościami w szafie i nowymi stylizacjami na blogu!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać, jedno z moich ulubionych zestawień. Mowa o spódnicy do połowy łydki i swetrze. A sweter jest dzisiaj, nie taki zwykły golf, a golf z futerkowym zakończeniem rękawów. Ten element dodaje całości uroku, do tego moja ukochana spódnica w łączkę, plisowana i do tego zakładana! Lepszej nie mogłam upolować. Do całości zestawu, czyli swetra z SheIn i spódnicy dobrałam, klasyczne, czarne, zamszowe botki od Gemre i dużą, puchową kurtkę!
A co Wy sądzicie o takim połączeniu?
Fot. Kinga Wolak 

p.s. Kod rabatowy do SheIn to: Q1taje - rabat 15% na zakupy od $60





Sweter SheIn    Spódnica H&M    Kurtka Latika    Botki Gemre

19 komentarzy:

  1. Podoba mi się jak dobierasz ciuszki. Super stylówka. Tło również piękne. Czasem kupuje w sklepie H&M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za tyle miłych słów :)
      W H&M zawsze ukryte są jakieś perełki :)
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Ale fajny zestaw!! I ten sweterek - ale ma śliczne rękawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zgadzam się, futerko na rękawach robi efekt :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  3. Ja w ogóle chciałam napisać, że to otoczenie jest wprost magiczne.. cudowne tło! sweterek ma ładny kolo i fason:> Spódnica na maxa nie w moim stylu, ale kurtka juz tak !:D jak to mówią; dla każdego coś innego

    Mój kanał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że zdjęcia Ci się podobają! Też tak uważam, jak tylko zobaczyłam to miejsce to od razu mnie zaczarowało, a przyznam, że nie byłam zachwycona, słysząc kładka ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  4. Genialne połączenie i piękne zdjęcia! Wyglądasz mega stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała stylizacja. Przepiękna spódnica. Uwielbiam takie połączenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, ciesze się, że spódnica przypadła Ci do gustu, od jakiegoś czasu to moja ulubiona :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  6. Genialna kurtka, całość bardzo mi się podoba

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ten zestaw 😍
    Kurtka jest przecudna, Bardzo fajnie wygląda połączenie tej spódnicy i butów 😍
    Świetnie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam i obserwuje
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam sweterki z golfem, ten jest oryginalny bo ma futrzane rękawy :) Chciałabym taki :)
    Wyglądasz przepięknie w tej stylizacji :)

    przesyłam pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja idealnie dobrana! Puchowa kurtka świetnie komponuje się ze zwiewną spódnicą.

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek faktycznie nietypowy, ale moja uwagę skradła spódnica rozkloszowana midi <3 lubię takie wzorzyste, luźne spódnice, które są nie tylko ładne, ale i wygodne :) taką bym chętnie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna puchówka. Na pewno ciepła i modna

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)