wtorek, 28 stycznia 2020

Wiosenny look w styczniu


Ok! Dziewczyny (i nie tylko) czy Wy też czujecie się tak, jakby za chwilę miała rozkwitnąć przepiękna wiosna? Bo ja bardzo, temperatura temu sprzyja, a tym bardziej dające się usłyszeć ćwierkające ptaszki.
Dzisiejsza stylizacja właśnie takim 'dziwnym' wiosennym styczniem była inspirowana. Pomarańczowy golf,  który widzieliście już wcześniej, połączyłam z wyszywanymi jeansami i nowością w szafie, czyli kurteczką ze skóry ekologicznej i sztucznego futerka. Kurteczka cała jest ocieplana i sami widzicie, jak świetnie wygląda, zakończona dodatkowym futerkiem! Jestem nią totalnie zauroczona, a dostaniecie ją na SheIn. Pamiętajcie, że robiąc zakupy na stronie sklepu (powyżej $60) wykorzystując kod: Q1taje, dostaniecie 15% zniżki! Skorzystajcie koniecznie z tej promocji.
Całość połączyłam z klasyczną, czarną wełnianą czapką - do tego z męskiego działu ;) i z modnym w tym sezonie wężowym wzorem na botkach od Gemre! Uwierzcie mi, że jedne z najwygodniejszych, chociaż przyznam, że od Gemre jeszcze nie trafiłam na niewygodne czy uwierające buty ;) Teraz na sklepie macie wyprzedaż, więc polujcie ;)
Kochani, koniecznie dajcie znać co sądzicie o takim 'zwyklaku' z urozmaiceniem :)





Golf KiK    Jeans H&M    Kurtka SheIn    Botki Gemre    Torebka Ochnik



29 komentarzy:

  1. Troszkę mi się zimno zrobiło na widok tych dziurawych spodni :D Niemniej jednak stylizacja jak zwykle udana i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny loook na luzie! Dziury w spodniach to jest to :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękny outfit. Sweter ma cuudowny kolor, fason również. Buty natomiast nie są w moim stylu. Choć marzy mi się sukienka w takim wzorze.. :-))

    Mój kanał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że look Ci się podoba :)
      Oj ja uwielbiam zwierzęce wzory : )
      Buziaki ;*

      Usuń
  4. Genialna stylizacja 😍
    Świetny jest ten sweterek ,ma bardzo fajny kolor 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz fantastycznie genialna stylizacja. Czuć w niej wiosenny powiew.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się te zdjęcia i to jak na nich wyglądasz <3 buty są meeega!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka to totalny sztos! chyba muszę się przejść do Ochnika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, oj koniecznie! Mają wiele super modeli :)
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Jakby nie patrzeć są takie dni, jak na wiosnę. Trochę brakuje mi tej prawdziwej zimy

    OdpowiedzUsuń
  9. Te buty mnie zachwyciły, świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for sharing this interesting post. Looking forward to reading more!

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome blog..Thanks for the share anyway!

    OdpowiedzUsuń
  12. As stated by Stanford Medical, It is in fact the one and ONLY reason this country's women get to live 10 years more and weigh an average of 19 KG lighter than we do.

    (And by the way, it really has NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and absolutely EVERYTHING to do with "HOW" they eat.)

    P.S, I said "HOW", and not "WHAT"...

    Click this link to discover if this short quiz can help you discover your true weight loss possibilities

    OdpowiedzUsuń
  13. As claimed by Stanford Medical, It's really the SINGLE reason women in this country get to live 10 years more and weigh an average of 42 pounds less than us.

    (And really, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some hard exercise and really, EVERYTHING around "HOW" they eat.)

    BTW, I said "HOW", and not "WHAT"...

    CLICK this link to determine if this brief test can help you decipher your true weight loss possibilities

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta stylizacja mogłaby być również założona latem, pasowałaby do tego koszulka z nadrukiem. Luźny, codzienny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna codzienna, ale jakże modna i ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny look, bardzo mi się podoba ta kreacja. Klasycznie ale z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylówka, codzienna modna. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  18. Doskonała stylizacja, dopracowana w każdym calu. Podoba mi się czerwony sweter.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wiosenny look. Doskonały i ponadczasowy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny look na wczesną wiosnę. Wow

    OdpowiedzUsuń
  21. Super artykuł, bardzo pomocny. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna kreacja, idealna właśnie nie tylko na wiosnę. Piękna

    OdpowiedzUsuń
  23. Przypadła mi do gustu ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  24. To połączenie kolorów jest niesamowite. Super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię wprowadzać wiosenne detale do kreacji o każdej porze roku.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)