środa, 19 lutego 2020

Szara, wełniana sukienka


Hej Kochani! Nowy tydzień już w połowie za Nam, a co za tym idzie weekend coraz bliżej. Dzisiaj chciałam Wam pokazać stylizację, idealną do codziennego biegania, ale nie tylko. Pamiętajcie, że zmieniając dodatki, zmieniacie cały look:)
Wełnianą, szarą sukienkę z golfem od Femme Luxe połączyłam z białym, ozdobnym paskiem, dzięki któremu podkreśliłam talię. Karmelowy, klasyczny trencz i szare, zdobione botki. Chyba już wiecie, (Ci którzy mnie obserwują na pewno wiedzą), że uwielbiam wszystko co się świeci. Te szare botki z błyskotkami od Gemre od razu mnie zaczarowały, w tej stylizacji sprawiły się idealnie, też jesteście tego zdania? Dajcie koniecznie znać w komentarzu.
Oprócz błyskotek na butach, małe szaleństwo widnieje na rajstopach! Model w panterkę od Gabriella, to jeden z moich ulubionych ! Są mega oryginalne i super urozmaicają stylizacje.
Kochani dajcie koniecznie znać jak podoba Wam się ten look ;)


fot. Kinga Wolak




 Sukienka Femme Luxe   Płaszcz Stardivarius   Botki Gemre   Torebka Fiorelli    
Rajstopy Gabriella 


19 komentarzy:

  1. Wszystko mi sie podoba, oprocz tej panterki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam podobne zdanie, jak koleżanka wyżej. Sukienka jest cudowna, płaszczyk również. ta panterka jednak totalnie mnie nie przekonuje. Bardzo podoba mi się klimat zdjęć- taki sielankowy, cudo:-)))

    Nowy filmik na kanale- zapraszam:>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, ale rajstopy w panterkę na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta sukienka, taka prosta i klasyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś nosiłam takie, teraz zastanawiam się czemu przestałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochana to musisz do tego wrócić, te sukienki są świetnym rozwiązaniem zimą ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  6. Super i ślicznie, tylko te straszne rajty ściągnięte z córki. Sesja fantastyczna :) Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobną sukienkę i super się nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Kochana, ciesze się, że Ci się podobają ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  9. Your Affiliate Profit Machine is waiting -

    Plus, making money with it is as easy as 1---2---3!

    This is how it all works...

    STEP 1. Input into the system what affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add some PUSH button traffic (it LITERALLY takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. See how the system explode your list and upsell your affiliate products all on it's own!

    So, do you want to start making money???

    You can test-drive the system for yourself risk free...

    OdpowiedzUsuń
  10. Your Affiliate Profit Machine is ready -

    And making profit with it is as simple as 1..2..3!

    It's super easy how it works...

    STEP 1. Tell the system what affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add PUSH button traffic (it LITERALLY takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate products system explode your list and upsell your affiliate products all by itself!

    Are you ready?

    Click here to make money with the system

    OdpowiedzUsuń
  11. Aleksandra06 marca, 2020

    Świetnie wyglądasz :) Sprawdź proszę dobry przykład fajnej torby vintage.

    OdpowiedzUsuń
  12. super stylizacja, mam nawet podobną sukienkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wełniana sukienka jest bardzo modna i na co dzień będzie idealna jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite połączenie. Jestem zachwycona tą stylizacją.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)