sobota, 29 lutego 2020

Czerwona, dzianinowa sukienka midi



Cześć Kochani! Wiecie, że zaraz kończymy luty i zaczyna się marzec, a co za tym idzie, wiosna coraz bliżej. Chociaż patrzeć na pogodę, a dokładniej temperaturę w ostatnich dniach to wiosnę mamy od dawna. Mnie to bardzo cieszy, bo w końcu przerzucimy się na lekkie kurteczki czy swetry i inne obuwie.
Ja już dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację, która przybliża Nas właśnie do tej wiosennej aury.
Cienka, dzianinowa sukienka od FemmeLuxe. Moja ulubiona długość, tym bardziej w sukienkach dzianinowych, ten model o tyle jest na duże tak, że ma dekolt. Dobrałam do niej smą klasykę, czyli czarną ramoneskę, męski, wełniany kapelusz i ciemnozielone, niskie botki. Kolejny wygodny model od Gemre, z małą, delikatną błyskotką ;) Botki mają naprawdę rewelacyjny kolor, który pasuje idealnie do każdej stylizacji. Małe szaleństwo na rajstopach, mój ulubiony model od Gabriella. Choć wiem, że części z Was ten model nie za bardzo podszedł, to muszę Wam powiedzieć, że ja go uwielbiam, ożywia każdą stylizację i jest mega oryginalny ;)
Dajcie koniecznie znać, czy też tak jak ja czekacie na ciepłą wiosnę:)




Sukienka FemmeLuxe    Rajstopy Gabriella   Botki Gemre    Torebka Fiorelli 


Visit FemmeLuxe site and choose would you like, chceck trousers, corset dress, black lace bodysuit and jeans 

22 komentarze:

  1. Dzianinowe sukienki są bardzo wygodne. Ta jest dodatkowo prześliczna. Czarna ramoneska wygląda z całością genialnie:>

    Blog
    Nowy filmik na kanale- zapraszam:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor sukienki, ale tutaj ponownie zmieniłabym te rajstopki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna ta sukienka, mam kompleks grubych ud wiec uwielbiam sukienki midi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna czerwień, osobiście uwielbiam dzianinowe sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta kurteczka jest boska i w torebce też się zakochałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. a na mnie najlepsze wrażenie zrobił kapelusz i rajstopy, to mój styl

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie Ci w czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna sukienka dzianinowa, sklep internetowy muszę odwiedzić koniecznie :) rajstopy też ciekawe, nie widziałam jeszcze takich centkowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzianinowe sukienki mają w sobie to coś, może przez to że są inne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka ma w sobie coś wyjątkowego, uwielbiam dzianinowe sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio zachwycają mnie sukienki midi. Ta pozycja jest również bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna taka sukienka. Bardzo mi się podoba, modna i stylowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzianinowe sukienki mają w sobie to coś, piękne

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma to jak właśnie sukienka midi. I czerwień mega

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwień ma w sobie coś wyjątkowego i pasuje na każde okazje. Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerwień zawsze ma swój urok, a jeszcze dzianinowa na pewno doskonale pasuje na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka sukienka będzie idealna na wyjątkowe okazje a jest wygodna

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sukienka, bardzo modna i super że w czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie połączenie kolorów super wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czerwień jest jednak zawsze modna. Piękne kreacje.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)