sobota, 7 marca 2020

Sukienka logo Mosquito


Cześć Kochani! Powoli dobijamy do połowy marca, ten czas strasznie szybko leci, wiem, że już ostatnio też o tym wspominałam, ale naprawdę czas przenika przez palce.
W dzisiejszej stylizacji chciałam Wam pokazać look idealny na wiosenne wyjście. Pudrowa, rozkloszowana sukienka midi w modne logo jako print. Sukieneczka to model od Mosquito, który znajdziecie w najnowszej kolekcji, a do wyboru macie właśnie ten cudowny róż, a także błękitny, który jest równie delikatny i kobiecy. Sukienkę połączyłam z wysokimi, zamszowymi kozakami, a także, dużą, satynową opaską. Was też opaski tak oczarowały jak mnie? Dla mnie to totalny hit, który tworzy w mojej strefie dodatków, nową kolekcję.
Kochani koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba sukienka z najnowszej kolekcji Mosquito i czy też wykorzystałybyście ją w stylizacjach codziennej czy bardziej jako look na wyjście? A może ubrałybyście ją na wesele? Sprawdźcie koniecznie inne sukienki Mosquito na wesele.

fot. Kinga Wolak





 Sukienka Mosquito    Kozaki H&M    Torebka ALDO 


39 komentarzy:

  1. Fajna sukienka zupełnie inna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny raz zachwycasz elegancją i klasą. Wyglądasz oszałamiająco pięknie, kobieco i seksownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bardziej codzienna, ale z kozakami nabiera więcej elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie, ta opaska jest troche za ciezka do tej zwiewnej sukienki. Ale kto Co lubi. ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta sukienka 😍
    Myślę że pasuje na niemal każdą okazję , oczywiście kwestia dodatków ☺
    Ten look stworzony przez Ciebie bardzo mi się podoba 😍
    Pięknie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że look Ci się podoba :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  6. Przepiękna sukienka! Ślicznie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta sukienka. Buty tez mi sie bardzo podobają :) ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ciesze się, że Ci się podoba :) Oj buty to stara kolekcja, sprzed kilku lat :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  8. Wygląda fajnie, chociaż nie widze siebie w niej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiałam, sądziłam, że będzie za poważna, ale świetnie się nosi :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  9. Jaka piękna sukienka! Ślicznie w niej wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka ☺ Uważam też, że może być na wesele. Opaski na włosy w moim guście. Zawsze mi się podobały ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudnie wygladasz! Sukienka odrobinę w klimacie retro ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana. Oj tak, mi też się tak kojarzy :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  13. Ja swoego czasu miałam bardzo mieszane uczucia odnośnie sukienek midi czy maxi, zawsze jakoś kojarzyły mi się z babciami, a teraz tak uwielbiam je nosić, już na wiosnę sprawiłam sobie jedną sukienkę i spódnicę tej długości, teraz noszę do boktów, ale już mam w głowie pomysł też na tramposze :)

    Także jak dla mnie ten zestaw to prawdziwy KOT <3
    i opaska piękna <3
    też mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochana, ciesze się, że zmieniłaś zdanie co do długości midi. Ja ją kocham od wielu lat. Ilość spódnic i sukienek właśnie midi to u mnie spokojnie 3/4 szafy. Ale też spotykam się z komentarzem, że znowu długość jak dla babci, wśród znajomych i rodziny, ale zawsze to jest z takim uśmiechem ;) Teraz jednak robię chwilową przerwę od midi, bo jednak kilka krótszych modeli by się przydało ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  14. super ta sukienka, buty też sa świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. szczerze to najbardziej zakochałam się w torebce i butach, świetne!

    OdpowiedzUsuń
  16. super ta sukienka w literki, pasuje do Twojego stylu:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne połączenie, a sukienka fajna i na wyjście i na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, idealna na każdą okazję ;) Wystarczy zmienić odpowiednio dodatki :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  18. Zakochałam się w twojej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pani Olu, wspaniały nadruk i kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniale wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna sukienka. Na pewno nowoczesna i oryginalna przez logo.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko fajnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sukienka. Mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka jest modna i oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna sukienka. Szukam na różnych blogach inspiracji na moje wiosenne stylizacje. Czytam różne wpisy o modzie i branży odzieżowej. Już znalazłam parę interesujących outfitów. Nie mogę się doczekać aby inni zobaczyli mój nowy styl na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow śliczna sukienka i bardzo oryginalna. Lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta stylizacja i połączenie kolorów to strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)