środa, 13 maja 2020

Czarna skórzana sukienka & różowe dodatki




Cześć Kochani! Ale mnie tu dawno nie było z konkretnym, zaplanowanym materiałem. Ale już jestem i zostaję! W ostatnią sobotę miałyśmy z Kingą okazję do zrobienia nowych zdjęć. Nie robiłyśmy tego ponad 2 miesiące i obydwie nie mogłyśmy się doczekać! Wszystko poszło po Naszej myśli, a nawet i lepiej, przede wszystkim, wreszcie miałyśmy wymarzoną pogodę. Świeciło słońce, było ciepło. Oczywiście stroniłyśmy od kontaktu z ludźmi, wybrałyśmy miejsca, gdzie było ich jak najmniej. Do tego zabezpieczyłyśmy i siebie.
Ale wróćmy do sedna! Dzisiejsza stylizacja, to nowości, które widzieliście już wcześniej w zapowiedziach na Instagrami czy Facebooku, ale też na przeglądzie nowości w jednym z ostatnich postów.
Czarna sukieneczka z ekoskórki od Bonpix sprawdza się świetnie i w słoneczną pogodę jak i w pochmurny dzień. Możemy tutaj manewrować dodatkami! Ja zdecydowałam się dobrać do niej dłuższą marynarkę, również z Bonprix, a także fikuśne rajstopy w kolorowe kropki od Gabriella. One ożywiają każdą stylizację i robią furorę, naprawdę! Musicie same to sprawdzić ;)
Przy dodatkach nie odeszłam od kolorystyki całej stylizacji. Postawiłam na klasyczne, czarne sneakersy od SAWAY, z subtelnym dodatkiem od zewnętrznej strony. A że są bardzo wygodne, to można w nich pomykać przez miasto.
Jak Wam się podoba ta stylizacja? Dajcie koniecznie znać w komentarzach :)






Sukienka Marynarka Pasek - Bonprix    Sneakersy - SAWAY    Torebka - ALDO   
Rajstopy - Gabriella 

25 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz :) bardzo podoba mi sie sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Ciesze się, że Ci się podoba :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  2. Ja od razu zwróciłam uwagę na te cudne rajstopy, super! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się! Są naprawdę świetne. Wskakuj na Gabiella i znajdź coś dla siebie :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  3. chyba każdy z nas już stęsknił się za powrotem do normalności, do ludzi....

    Oooo świetna ta sukienka, a zamawiałam ostatnio z ich stronki i nie widziałam jej :(
    ale rajstopy to prawdziwy sztosssss - mega sa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, teraz mamy chociaż jej namiastkę!

      Kochana, ciesze się, że sukienka i rajstopy Ci się podobają ;) Naprawdę? Ja ją brałam ją ponad 2 miesiące temu i była z nowości.
      Buziaki ;*

      Usuń
  4. Wyglądasz przepięknie 😍
    Po raz kolejny widzę że połączenie różu i czerni jest świetne 😍
    Bardzo też mi się podoba ta sukieneczka 😍
    Dwa miesiące przerwy - nic dziwnego że nie mogłyście się doczekać 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ciesze się, że look Ci się podoba! Musisz koniecznie spróbować tego połączenia.
      Oj tak, dwa miesiące to naprawdę długo :)

      Buziaki ;*

      Usuń
  5. Jakie czadowe rajstopy! :D
    Stylizacja mega mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta sukienka, marynarka również bardzo mi się podoba:) Świetnie kochana wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Rajstopy są niesamowite, nawet nie wiedziałam, że można dostać takie w kropeczki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Są są i to w wielu wariacjach, sprawdź koniecznie ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  8. Świetna stylizacja, naprawdę bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ich finde dieses Outfit sehr schön.Aber so richtig toll finde ich
    deine Strumpfhose.Dieses Muster mit den bunten Punkten hab ich
    bisher noch nie gesehen.
    Andrea

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, bardzo do Ciebie pasuje :-) podoba mi się ta sukienka. Nigdy nie byłam przekonana do skórzanych ubrań, jednak ta zrobiła na mnie wrażenie. Prezentuje się bardzo elegancko. Uroku i kobiecości dodają różowe dodatki. Sama bez oporu zdecydowałabym się na takie zestawienie. Może tylko buty wybrałabym inne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bosom Buddies and Newhart star, Peter Scolari is dead
    South Africa

    OdpowiedzUsuń
  12. inspirujące wpisy i fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak najbardziej skórzane ubrania dla mnie są na topie

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestawienie ze sobą tych kolorów wyszło bardzo fajnie. Cała stylizacja zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie pasują tutaj te wszystkie dodatki. Idealne

    OdpowiedzUsuń
  16. Róż pasuje na różne okazje. Super

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta stylizacja wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Skórzana sukienka to zdecydowanie odważny i stylowy wybór. Jej unikalny materiał dodaje charakteru i wyrazistości całemu lookowi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjna jest ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)