niedziela, 31 maja 2020

Sielski 'white look'



Cześć Kochani! Przychodzę do Was dzisiaj ze stylizacją, która jest kwintesencją mnie. Spódnica midi, delikatnie rozkloszowana, zwiewna i bluza, czyli wygodnie i w trendach.
Uwielbiam właśnie takie zestawy, spódnica midi to w mojej szafie podstawa, a bluzy to jedne z moich ulubionych 'gór'. Mam ich naprawdę sporą kolekcję i z chęcią bym ją powiększyła. Dzisiejsza, biała bluza  z nadrukiem, to polski produkt od marki BitterSweet Paris. Miękka, bardzo przyjemna do ciała i przede wszystkim ciepła! I uwierzcie mi, pasuje do większości stylizacji! Połączyłam ją z białą spódnicą w czarne ciapki od SheIn. Do tego pastelowe dodatki, pudrowo-różowa torebka i szare czółenka na szerokim obcasie. To dla mnie też numer jeden jeśli chodzi o obcasy- wygodne, stabilne i delikatnie w klimacie retro. Szare lakierki pochodzą oczywiście od Gemre, a znajdziecie tam jeszcze wiele innych modeli w różnych kolorach zbliżonych do tych, które ja mam dzisiaj w stylizacji.
Kochani, dajacie koniecznie znać jak Wam się podoba taki 'sielski' look.







 Spódnica SheIn    Bluza BitterSweet Paris    Buty Gemre    Torebka Aldo 



22 komentarze:

  1. Wyglądasz świetnie! Ja niestety słabo wyglądam w takiej długości spódnicy ale Ty świetnie sie prezentujesz :) torebka i buty sa genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję KOCHANA! :*
      Szkoda, że taka długość nie jest dla Ciebie, ja je uwielbiam ;)

      Buziaki ;*

      Usuń
  2. Słodziutki zestaw! Podoba mi się połączenie spódnicy z bluzką.

    OdpowiedzUsuń
  3. żaden sielski :) fajny image pasuje do Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Ciesze się, że Ci się podoba ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  4. Ależ ja uwielbiam te sielskie klimaty! Tylko kosz piknikowy i pełen relaks :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne mają bluzy w tym sklepie i bardzo podoba mi się model który wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale urocza sesja. Nie tylko miejsce ale i również TY!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja rzeczywiście sielska ale jaka stylowa. Bardzo doskonała i modna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jest bardzo urocza, delikatna. Podobają mi się buciki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja i ten klimat. Rzeczywiście sielsko. Aż chce się tam być.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kreacja ale i cała sesja. Zdjęcia mają w sobie wiele ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię biel i latem stawiam na kreacje w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie prowadzony blog!

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniały blok i fajne treści

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja, przebija radość z tych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow stylizacja naprawdę ma w sobie coś wyjątkowego.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)