piątek, 5 czerwca 2020

Cuccio- wiosenna edycja + nowa baza


Kochani! Przychodzę do Was z nowymi produktami Cuccio!
Po pierwsze dwa, cudownie letnie kolorki, dla mnie istne szaleństwa, bo ostatnio preferuję te bardziej stonowane, spokojne. Mocny, głęboki odcień ciemnego różu i intensywna mięta! Powiem Wam, że jak na ogromną fankę różu, ta mięta totalnie skradła moje serce! Tylko spójrzcie, wygląda fenomenalnie.
Róż - znajdziecie tutaj, a miętę - tutaj.
Jednak w dzisiejszym poście bardzo ważnym elementem jest dla mnie baza wapniowa, a dokładniej żel budujący z witaminami. Ostatnio moje paznokcie przechodziły ciężki czas, a wszystko przez przestarzałą lampę, hybryda odpadała od paznokci, raniąc paznokcie i tworząc manicure niezbyt chętny do ekspozycji.
Nowa lampa pojawiła się u mnie bardzo szybko i powiem Wam, że widać różnicę. A nowa baza jest rewelacyjna- Żel budujący z wapniem! Jeśli zależy Wam na mocnej, solidnej warstwie, która wzmocni płytkę paznokcia, to jest baza dla Was! Przede mną jeszcze test przedłużenia paznokcia, waśnie na tym żelu, bardzo jestem ciekawa efektu.
A Wam, który kolor bardziej się podoba? Dajcie znać :)






24 komentarze:

  1. Chciałabym zacząć sama sobie robić hybrydy, więc bardzo przydatny post :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to duża wygoda i swego rodzaju oszczędność ;) Spróbuj koniecznie, w planach mam post z tutorialem, także zapraszam Cię do częstszych odwiedzin :)

      Buziaki ;*

      Usuń
  2. Miętowy kolorek skradł moje serce -jest przepiękny 😍
    Żel ,też napewno zamówię
    Nie słyszałam wcześniej o tej firmie ,a widzę że asortyment bardzo fajny mają ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się Kochana, że kolorek Ci się podoba ;)
      Zamów koniecznie jest naprawdę super!
      Ja ich produkty znam już od dłuższego czasu i mogę Ci je z ręką na sercu polecić :)

      Buziaki;*

      Usuń
  3. Miętowy super kolorek! Ja nie mam cierpliwości, aby samej robić paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też oczarował ten miętowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeeezu ten miętusek jest przecudowny <3
    ja kiedys bardzo lubiłam takie wyraźne i zdecydowane kolory, a od jakieogś czasu chyba "ochłonęłam" i stawiam na kolory delikatniejsze i subtelniejsze, więc ten od razu chwycił mnie za serducho <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze zdecydowanie przodują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten miętowy kolorek jest boski!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba kolory są cudne! takie pozytywne i wiosenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolorki, naprawdę bardzo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam, że jestem na bieżąco z hybrydami a tu człowiek ciągle widzi jakieś nowości, nie słyszałam o tej firmie, a długo sie wszystko Tobie trzymało, jesteś zadowolona z trwałości? BTW masz piękny pierścionek :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana koniecznie zajrzyj na stronę Cuccio. Ja znam tą firmę już od dobrych paru lat, zaczynałam od tradycyjnych lakierów i były nie do zdarcia, szczególnie w połączeniu z ich TOP-em! Teraz noszę już kilka lat hybrydę i również mam Cuccio i też jestem zadowolona. Teraz z tej bazy budującej- bardzo!

      Usuń
  11. Zachwyciłaś mnie paznokietkami. Być może również skuszę się na taki odważniejszy kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosenne kreacje powinny być właśnie takie radosne i kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. polecam tego bloga gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń
  15. Delikatne zielone paznokcie bardzo mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny wpis. Podoba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow doskonałe paznokcie. Piękne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)