niedziela, 12 maja 2019

Długa satynowa spódnica



Cześć Kochani! Co sądzicie o satynowych spódnicach i sukienkach? Chyba jeden z większych trendów w tym sezonie. Dla mnie są naprawdę obłędne! Każda stylizacja nabiera kobiecości. Szukając nowości na nadchodzące lato w każdym sklepie natkniecie się na satynowe koszulki, spódnice czy sukienki. Sama rozglądałam się za spódnicą midi w beżach czy brzoskwiniowych odcieniach.
Do mojej szafy dołączyła, długa, mocno różowa z SheIn! Przyznam się, że na początku nie byłam przekonana. Jednak po uprasowaniu, idealnym zestawieniu- jestem jak najbardziej na tak!
Połączyłam ją z białą koszulką i jeans-ową kataną.
Zestaw idealny do codziennego 'latania', wykorzystując inne buty czy torebkę, mogę bez problemu wyskoczyć na spotkanie ze znajomymi czy nawet na randkę ;)
Dajcie koniecznie znać w komentarzach co sądzicie o satynowym trendzie i co najchętniej umieściłybyście w swoich szafach.

*pamiętajcie, że robiąc zakupy na SheIn za min. $60 uzyskacie rabat 10%, wystarczy wpisać kod: Q2taje10





Spódnica Katana SheIn    Koszulka Torba ZARA    Pasek Zalando 


Kochaneczki zerknijcie też na katany jeansowe tutaj -> https://www.dresshead.com/wmns-jacket-hipster-distressed-denim-cropped-hem-length-light-blue/

8 komentarzy:

  1. Połączenie takiej spódnicy z kataną oversize uważam za świetny pomysł! :) Totalnie przypadła mi do gustu ta propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek spódnicy, świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebanalne połączenie :-) Kto by pomyślał, że czerwień z różem da radę i będzie wyglądało super :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. eno podoba mi się takie połączenie o dziwo

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za cudowne połączenie kolorystyczne! ♥

    fascyNATKA

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są stylizacje z taką spódnicą.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)