sobota, 25 maja 2019

Klasyczna koszula w prążek



 Cześć Kochani! Dziewczyny dajcie znać w komentarzach czy polujecie czasem na perełki w Pepco, Kik czy TXM textil market? Mi się czasem zdarza, mogę znaleźć coś w super cenie i o ciekawym kroju, widzieliście już kilka moich znalezisk na blogu. Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym. Klasyczna koszula w czarno białe paski z paskiem w talii. Świetnie podkreśla sylwetkę i przede wszystkim jest w 100% bawełniana.
Połączyłam ją z białymi spodniami SheIn, a cały zestaw ożywiłam czerwonym shopper-em i musztardowymi sandałkami od RoyalFashion! Dziewczyny one są świetne - oryginalny kolor, który pasuje do większości stylizacji, a przede wszystkim obcas jest średniej wielkości, dzięki czemu nadają się do 'latania' po mieście.





 Spodnie SheIn    Koszula TXM    Torba ZARA    Sandały RoyalFashion

13 komentarzy:

  1. Sandałki skradły moje serducho! <3 Są naprawdę piękne i świetnie pasują do całości :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta stylizacja, piękna Ty! 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji !

    OdpowiedzUsuń
  4. JAk tu nie lubić pasków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I do like this combo of white jeans and a striped t-shirt. You look amazing.

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka koszula to klasyka. Powinna znaleźć się w szafie każdej kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej sandałki wpadły mi w oko, muszę coś w tym typie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się te buty! Właśnie podobnych szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się koszula :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Kozaczki rules. Piękne buty. Gdzie takie kupić?

    Ostatnio natknęłam się na bardzo fajny sklep z butami damskimi. Najlepsze możliwe damskie buty sklep, botki ocieplane sznurowane bądź inne. Wybór jest ogromny a wysyłka szybka. Sprawdź botki płaskie damskie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio staram się wybierać odzież z materiałów roślinnych. Muszę przyznać, że to idealne rozwiązanie dla osób, które cenią sobie wytrzymałe ubrania dobrej jakości.
    https://jazzymango.com/pl/kategoria-produktu/mama-i-corka/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ciuszki, ja nie potrafię dobrać tak ładnej stylizacji dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna koszula i cała stylizacja. Super

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)