piątek, 17 maja 2019

FSJ Shoes - nowy sezon


PL: Cześć dziewczynki! Która z Was uwielbia buty? Ja jestem tak samo wielką fanką jak i kupowania i zmieniania torebek.
Na nowy sezon w mojej szafie pojawiło się sporo nowych modeli, zarówno sandałków jak i płaskich klapek czy czółenek.
Dzisiaj przygotowałam dla Was zestawienie modeli ze sklepu FSJ Shoes. Niesamowicie duży wybór modeli, kolorów i wysokości.
Mi najbardziej w oko wpadło kilka mocnych kolorów. Różowe sandałki na słupku, czerwone na szpilce z dość fantazyjnym wiązaniem na kostce i białe, klasyczne i pasujące do wszystkiego, a oprócz tego utrzymane w obecnych trendach.
Na codzień wybrałam klapki na płaskiej podeszwie. Jedne klasyczne, czarne japonki i drugie do bardziej luźniejszych stylizacji, znowu w mocnym czerwonym kolorze z kokardką. Jeśli do codziennego 'latania' chcemy coś na obcasie idealnym rozwiązaniem są gladiatorki na słupku.
A Wam co najbardziej się spodobało?: Zerknijcie koniecznie na stronę sklepu.

ENG: Hi girls! Which one of you loves to buy a shoes? I love it. Just like buying and changing bags.
In my closet there are a lot of new models for a new season.
Today I have prepared for you a short list of models from FSJ Shoes store. Incredibly large selection of models, colors and hights.
I liked several models. Especially deep pink sandals on big heels and red one with fancy tie. And a beautiful and modest white one. One of the most trend setting accesories during this season.
If you need something more comfortable to everyday walking choose some flats. I want to show you that models I liked the most. Classic black one and againg deep red flats with bow. If you want something on high heels choose brown sandals on big heels.
And what do you like the most? Let me know in comments.





5 komentarzy:

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)