wtorek, 1 kwietnia 2014

50 faktów o mnie...


Z racji, że jestem dość przeziębiona, nie mogłam Wam dzisiaj przygotować pościka ze stylizacją. W zamian mam coś nowego, z czego dowiecie się co nieco na mój temat. Przygotowałam dla Was serię 50 faktów o mnie i do tego masę niepublikowanych w większości zdjęć. Buziaki :*





1. Pod koniec sierpnia skończę 21 lat.
2. Nie lubię zimy i chłodnych dni, jestem przeważnie zmarznięta. 
3. Byłam bardzo nieśmiała jako dziecko i chyba trochę mi zostało.
4. Nie lubię i nie umiem się kłócić. 
5. Studiuję filologię polską z dziennikarska specjalizacją. 


6. Mam pieska- Aresa!
7. Razem z Jackiem jesteśmy wielkimi fanami herbaty, ja szczególnie zielonej. 
8. Uwielbiam bieliznę, w szczególności czarną. 
9. Mogę wszędzie robić zdjęcia (haha ;p)
10. Jak zasypiam liczę sobie w myśli w rytm oddechu. 
11. Jeśli śpię z kimś, nie usnę, jeśli ta osoba zrobi to pierwsza.
12. Maniakalnie robię zdjęcia na rożnych imprezach i spotkaniach (punkt 8).
13. Obydwoje z Jackiem uwielbiamy modę <3
14. Mam jeden kompleks.
15. Często dostaję obsesji na jakimś punkcie.


16. Bardzo lubię piec.
17. Z reguły mało jem (chyba, że coś mi bardzo zasmakuje). 
18. Obydwoje z Jackiem pracowaliśmy w kinie Helios.
19. Bardzo lubię czytać, ale tylko romanse.
20. Marzy mi się wielka garderoba. 


21. Podczas zdjęć na bloga potrafię robić dziwne rzeczy.
22. W każdej torebce mam pełno szmineczek, za to brak chusteczek higienicznych.
23. Kocham szminki, nie toleruje błyszczyków.
24. Farbuje włosy od ok. 3 lat.
25. Nigdy nie wiem co zrobić z rękami na zdjęciach. 
26. Nie umiem oszczędzać- ciągle się tego uczę!
27. Jestem małą zakupoholiczką.
28. Uwielbiam robić (i oczywiście dostawać) prezenty.
29. Mam prawo jazdy od 2011 r. jednak praktycznie wszędzie chodzę pieszo.
30. Jestem niesamowicie ostrożna.


31. Nie mam rodzeństwa.
32. Prowadziłam własny cykl w gazecie (klik)
33. Brałam udział w kilku konkursach (i poznałam Krzysia Ibisza :D haha )
34. Zbieram bilety z miejsc, w których byłam.
35. Jedyne czasopismo o modzie, które czytam i mam od pierwszego numeru to "In Style".


36. Pracowałam w kinie Helios, przez chwilę w Housie i skubnęłam trochę kawiarenki (serducho sama narysowałam ! )
37. Jestem ogromna fanką Britney Spears i Beyonce.
38. Czasami słucham dość dziwnej nieznanej nikomu muzyki.
39. Nie oglądam telewizji, nie używam skrótów (typu 'zw' ).
40. Bez skrępowania i z chęcią rozmawiam o seksie.
41. Moje najczęstsze motto- wyluzuj się!
42. Mam zawsze umalowane paznokcie, bez tego nie wyjdę z domu. Bez makijażu - jasne ;)
43. Ciągle sprzedaję coś ze swojej szafy.
44. Praca w kinie miała swoje plusy- obejrzeliśmy z Jackiem spoooro filmów za darmo :)
45. Nie lubię papierosów. Jak ktoś przy mnie pali, to zawsze twierdzę, że marnuje swoje życie i to jego decyzja.


46. W tamtym roku jechałam pierwszy raz pociągiem. 
47. Zdarzają mi się napady tzw. głupawki. 
48. Jestem bardzo sentymentalna, mam pełno pamiątek.
49. Ciągle o czymś zapominam, dlatego mam pełno karteczek, przypomnień. Robię notatki w kalendarzu. 
50. Uwielbiam oglądać filmy, jak mam swój ulubiony serial, mogę go oglądać i oglądać.




17 komentarzy:

  1. no proszę - kolejna Pani Filolog :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też w tamtym roku po raz pierwszy jechałam pociągiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pościk ! :)
    aa i życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny mega mix kochana! Pięknie!

    pozdrawiam, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak miło ,kolejny filolog :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie wygladasz jak sie usmiechasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny post! lubię takie notki, gdzie można poczytać coś ciekawego o drugiej osobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumue fajne takie posty, chociaż nigdy nie byłam przekonana do nich :) Moi czytelnicy byliby zaskoczeni niektórymi faktami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, stwierdziłam, że warto spróbować czegoś nowego :) A to z pewnością ;)

      Usuń
  9. Czasami inne wpisy też mogą być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny mix zdjęć kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. duuuużo zdrówka! :)
    Super mix! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zdrowiej!


    ps. a u mnie? FLORAL na blogu, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)