niedziela, 27 kwietnia 2014

Just to be with you ...

 "just to be with you 

is having the best day of my life..."



Słoneczka macie tak czasami, że jak zobaczycie daną rzecz, ciucha, albo co tam wolicie, to musicie to mieć? Ja tak właśnie miałam z tą sukienką, zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia, jest cudowna, jednak zanim ją wreszcie kupiłam upłynęło trochę czasu, bo cena nie była zbytnio zachęcająca. Wynalazłam ją na Showroom-ie i nie mogłam zapomnieć. I moja cudowna, nowa torebeczka, którą dostałam od ukochanego Jacka, prezent z zaskoczenia- i sam ją wybrał- jestem dumna! ;) 









Dress- Army Gets Down; Bag: Six; Watch- Allegro.pl; Hels, Sunglasses- Sinsay, Necklace- Iloko

43 komentarze:

  1. zachwycająca sukienka! A do tego torebka - cudowny kolor, boski fason! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo oryginalna sukienka,torebka również bardzo ładna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna sukienka, wyglądasz cudownie:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie piękna sukienka nie dziwie się że musiałaś ją mieć :) ciekawa jestem tylko ile kosztowała :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jest rzeczywiście bardzo ładna, wyglądasz w niej smukło i kobieco :)
    niebanalna. dobry zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletki razem się fajnie komponują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow - chłopak ma świetny gust! ;) Torebka śliczna. A sukienka - fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. mega fajny strój dnia! 100% na tak :D

    http://anto-nka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. genialnie wyglądasz, sukienka mega no wszystko do siebie pasuje. Genialnie

    OdpowiedzUsuń
  10. nie dziwie sie ze sie w sukience zakochalas,w ygladasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta sukienka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny zestaw, fantastyczne okulary :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna sukienka i torebka teeż baardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  14. super sukienka! pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo za miły komentarz ♥
    Ślicznie wyglądasz, trzeci zdjęcie najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna sukienka, ciekawa :). Niestety trochę kojarzy mi się z dresami, które są teraz wszędzie - przez te paski :P. Ale i tak myślę, że jest fajna. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na:
    http://biegacz-stepowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka piękna! Też tak czasem mam , że jak coś zobaczę to muszę to mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniale kochana! pięknie!!

    pozdrawiam:* i życzę wspaniałej majówki
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś taka piękna! Podoba mi się, że ta sukienka jest z tyłu biała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajna sukienka. Bardzo mi się podoba. No i świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. slicznie Ci w takiej fryzurce! bardzo ciekawa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz wspaniale :))
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam sportowe sukienki, Twoja jest cudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. rzeczywiście sukienka jest obłędna :)
    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Absolutnie genialna stylizacja! Sukienka mnie zaskoczyła. Nie spodziewałam się takiego kontrastu. Wyglądasz świetnie! Trochę elegancko, trochę na sportowo. Bardzo fajne połączenie :)
    pozdrawiam!
    STYLONADA.PL

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładna sukienka! torebka również wpadła mi w oko! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowicie oryginalna sukienka - pełne zaskoczenie super!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayume

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna torebka , pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna sukienka :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow wyglądasz szałowo!!! :) Naszyjnik i torebka są tym razem moimi faworytami, świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zestaw <3 Uwielbiam takie połączenia :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nietypowa sukienka, dość oryginalna, prosta niebanalna ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)