sobota, 5 kwietnia 2014

If your sky is falling...


Just take my hand and hold it,

You don't have to be alone, alone, yeah,

I won't let you go...



Lekka poprawa samopoczucia nie mogła zostać źle spożytkowana, od razu uciekłam na zdjęcia, tylko słoneczko uciekło ode mnie.... Zmiana kolorystyki szafy jest genialna i coraz bardziej mi się podoba, w sumie mogę się śmiało przyznać, że uwielbiam różowy, wszelkie jego odcienie! Do tej pory omijałam go szerokim łukiem, na kimś wyglądał przecudnie, a ja nie mogłam się przekonać, żeby go założyć. A teraz chcę tylko i wyłącznie ten kolor! Dlatego sukieneczka stworzona przez markę MOE, dostępna na Cudmoda jest idealna. Delikatna, pudrowo różowa, rozkloszowana z dodatkową podszewką na dole, która nadaje całości jeszcze większej subtelności. Zaglądajcie na Cudmoda.pl a jestem pewna, że znajdziecie coś idealnego dla siebie! Nie zapominajcie o Madeleine Jewellery, której bransoletki świetnie współgrają z sukieneczką! 





Dress- Cudmoda; Jacket- ZARA; Shoes- Reserved; Neckalce- Iloko; Bracelet- Madeleine Jewellery
Bag- Atmosphere

33 komentarze:

  1. piekny look :) Bardzo kobiecy! Buziaki :*
    http://kasqqq94.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudrowy róż najmodniejszy w tym sezonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest rzeczywiście śliczna :) bardzo ładnie Ci w pudrowościach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się sukienka, już czuć wiosnę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw:) sukienkę masz śliczną:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo tez mam podobną kiece z MOE:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo zgrabnie wyglądasz! ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna sukienka! ;) ładnie komponuje się kolorystycznie z kurtką ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boska sukienka! a naszyjnik cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Co do naszyjnika się wahałam, ale jednak okazał się trafiony:)

      Usuń
  10. piękne bransoletki i sukienka!

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. you look so beautiful =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobre samopoczucie to podstawa!
    Piękna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Jak dla mnie rewelacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dawno mnie tutaj nie było ;) muszę wszystko nadrobić ;)

    świetne zestawienie, wyglądasz bardzo ładnie ;*:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna sukienka :) Idealna na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo kobieca stylizacja, świetnie w niej wyglądasz!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny zestaw ;))
    zapraszam do mnie ;)) moze wspolna obserwacja??;>>

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukienka ;)
    Zapraszam do mnie http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com
    Może follow4follow ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny zestaw, bardzo podoba mi się sukienka i kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie Ci w tej sukience i bardzo ładny jest ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dobrze dobrane kolory, zazdroszczę Ci tak zgrabnych nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz! Piękny naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienka jest przepiękna, super wygląda z niebieską kurteczką :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)