czwartek, 10 kwietnia 2014

Hi kitty!...


Aloha wreszcie u Nas. Już od dość dłuższego czasu byliśmy z Jackiem zauroczeniu bluzami Aloha From Deer, jednak zawsze znajdowaliśmy coś innego żeby kupić, a one odchodziły na dalszy plan. Nareszcie się doczekaliśmy i możemy cieszyć się taaaaaakimi wzorami :) Mój psychodeliczny kotek i lisek pod pierzynką chętnie dla Was pozowali ;)




Ja: Blouse- Aloha From Deer; Jeans- Bershka; Shoes- Pull&Bear; Watch- Allegro; Sunglasses- Sinsay
Jacek: Blouse- Aloha From Deer; Jeans- Bershka; Shos- Pull&Bear


*Laleczki potrzebuję Waszej pomocy w postaci głosów w konkursie na wiosenną stylizację, podsyłam linka: http://www.cuponation.pl/wiosenna-stylizacja
Szukajcie Aleksandra S. i  czerwonego żakiecika :)
Buziaki :*

37 komentarzy:

  1. Niesamowite te bluzy ! Świetnie wyglądacie !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha fajnie tak wyglądacie:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe słodkie:)Pozdrawiam cieplutko! PS obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądacie genialnie,bluzy są świetne :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygladacie :) Boskie bluzy!!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne bluzy i fajny pomysł na posta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądacie:) fajne macie bluzy:)

    Zapraszam na świąteczny konkurs:)
    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/2014/04/swiateczne-rozdanie-z-rosewholesale.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Petarda w tych bluzach!
    Pozdrawiam z Gdyni
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. te bluzy są zabójcze;-) super!

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądacie w tych bluzach :)) ! ta z kotem jest mega

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna macie te bluzy i plus za wspólnego posta - wyszło świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale macie genialne bluzy;)

    http://www.vixenfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne zdjęcia :)
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go , a na pewno się odwdzięcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny blog ♥
    jestem tutaj po raz pierwszy i jeszcze wrócę :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie macie słodkie bluzy *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne macie bluzy kochani :) Cudowne mają grafiki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. I love the kitty sweater! you both look adorable, great outfit both of you!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ale wyglądacie razem słoooodko :) genialny duet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana bardzo za miłe słowa :)
      A co do duetu, to jeszcze jak dobrany ;)

      Usuń
  20. Oh, this is toooooo cute!
    Love
    Ninon

    Giveaway: Get an original Louis Vuitton bag on my blog until May 13th:
    http://nasty-french-temper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie razem wyglądacie :)) zajebbbbiste bluzy

    OdpowiedzUsuń
  22. you're beautiful! I really love this post and your blogstyle!
    would you like to follow each other on GFC and Bloglovin, dear? I'd like to keep in touch!
    Let me know with a comment on my blog, I promise that I'll follow you back!

    J'aime les feuilles rouges

    xoxo Marta

    OdpowiedzUsuń
  23. cudnie wyglądacie ! <3
    zapraszam do mnie: www.rumeur-rose.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. super :)
    obserwuję :) liczę na rewanż tu http://blackleopard-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. bluzy są extra!


    ps. a u mnie ? EYE PRINT na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zdjęcia , bluzy cudne :)

    Zapraszam na KONKURS
    http://lucja-d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale super wyglądacie! Kiedys wchodziłam na Twojego bloga, później przestałam, bo sama usunęłam swojego, teraz znowu tutaj jestem i widzę, że Twój blog sie rozwija. Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)