sobota, 10 marca 2012

Każdy krok...


... zaprowadzi nas 
Szybciej wolniej lecz ku sobie
Dajmy tylko temu czas...
                                                   


Witam kochane, dzisiaj prezentuję Wam zestaw z wczoraj, czyli bardzo świeży:) A mianowicie z imprezy California Party, nie wiem czemu, ale z Kalifornią strasznie mi się kojarzy kolor żółty, dlatego też miałam żółty kolor paznokci z dodatkiem zieleni i mega duży, kryształowy pierścionek ;d Powiem tak, impreza była świetna, pomijając fakt że były tłumy ludzi i mam poobijane nogi... A przede mną znowu ciężki tydzień, dlatego odpoczynek dobrze mi zrobił;)















 Spódnica/ Skirt- Bershka
Ramoneska/ Jacket- ZARA
Koszulka/ Shirt- Stradivarius
Buty/ Shoes- CCC
Torebka/ Bag- Atmosphere
Pierścionek/ Ring- KappAhl


61 komentarzy:

  1. ładny masz lakier na paznokciach ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. California Party? a co to? :>

    OdpowiedzUsuń
  3. PIĘKNIE WYGLĄDASZ!:) super ramoneska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw na imprezkę!!! Bardzo mi sie podoba a kurteczka Świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  5. kurteczka i jej kolor - genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. i również dodaję do obserwowanych!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. koszulka i paznokietki super :)
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa bluzeczka. : ))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zestaw :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się! :)
    obserwujemy? :*

    Zapraszam do siebie, CHŁOPAKA prowadzącego bloga o modzie :D znajdziesz u mnie wiele stylizacji! ;D
    http://boyfashionxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja ! :D
    Wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna kurteczka;) i paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow,super wygladasz! Od razu widac, ze na jakas imprezke outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  16. moja siostra była na tej imprezie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bluzka i ramoneska prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie, co to California party?
    fajnie wyglądasz, spódniczka i kurteczka świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. California Party to zwykła tematyczna impreza w jednym z lokalnych klubów;)

      Usuń
  19. Świetnie wyglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakiego lakieru użyłaś? chodzi mi głównie o żółty :)
    pomalowałam sobie kiedyś paznokcie na żółto i mimo odżywki położonej pod lakier kolor wgryzł mi się w płytkę i niczym nie dało się tego zmyć...
    Musiałam czekać aż przerosną mi całe paznokcie, co za tym idzie zawsze musiałam mieć idealnie pomalowane paznokcie i nie mogłam sobie pozwolić na noszenie niepomalowanych bo wyglądało to koszmarnie, jakbym paliła z 70 papierosów dziennie i zżółkły mi paznokcie :|

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. marynarka <3

    Zapraszam Cię na rozdanie, które trwa na moim blogu;) Do wygrania zegarek na łańcuszku!!
    dzastalandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja! piękna koszulka i ramoneska:)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajne odcienie niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajnie wyglądasz w takim zestawie!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna bluzka! Bardzo lubię tego typu wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładna ramoneska, ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna bluzka! :) ZAPRASZAM DO MNIE http://www.hausoferick.blogspot.com/ nowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne paznokcie, mnie osobiście urzekła niebieska ramoneska :D Genialny blog, warty polecenia, obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Twój nagłówek jest świetny! ;) Bardzo fajny blog i śliczny kolor kurteczki

    www.pepperosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. pieknie wyglądasz, bardzo podoba mi się ta kurteczka i jej kolor

    OdpowiedzUsuń
  32. ładna kurteczka no i te paznokcie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna bluzka i pierścionek! aaaa <3 boski!

    OdpowiedzUsuń
  34. podoba mi się w tym sezonie kolor indygo, do twarzy Tobie w nim :)

    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Hi :) i was just going through blogs because Im trying to get my online store out here, it is my new online store of high quality replicas. So I thought i could stop by the blogs of people who are into fashion and see if it is any interesting to your needs. It would be cool if you could check it out, it is very small right now, but i am planning on having a bigger online store by the end of the month. Thank you! :) (And maybe this is the kind of fashion that you need to complete your wardrobe!)
    http://nataliaglamour.bigcartel.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładna bluzka + marynarka ;)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  37. super xD ale jakoś te paznokcie nie do końca mi pasują

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna sukienka! Masz świetne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo fajny outfit.
    najbardziej podobają mi się paznokcie z tym pierścionkiem- bardzo udane połączenie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. fajny masz lakier na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  41. swietna kurtka i bluzka!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Rewelacyjny zestaw, uwielbiam tą ramoneskę! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. super! świetna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Twoja tez jest swietna ;) w dodatku kolor ajjj rewelacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny top@
    pozdrawiam, NG
    http://nataliesstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. dziękuje ;)
    to może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  47. podoba mi się, jakie kolorowe paznokcie:)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  48. jej ! ten żakiet czy co to jest .< 3 kobalt ♥
    mega stylizacja !
    obserwuje i licze na to samo ; )

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyglądasz fantastycznie! :) Spódnica jest genialna i masz piękny uśmiech :*
    Obserwuję :)
    Pozdrawiam
    Kasia,

    OdpowiedzUsuń
  50. gr8 blog dear can we follow each other..?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)